Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Voodoo 48's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier een foto!



    (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

    Comment


      #17
      De afmetingen van deze pot zijn: 250 x 170 x 185mm

      --pyro99
      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

      Comment


        #18
        Blijft een mooie pot. Vooral als hij lekker door schiet zoals het tweede filmpje geeft het een heerlijk geweld in de lucht. Vind hem alleen een beetje prijzig.

        De films zijn wat minder goed gelukt door het slechte weer (regen op de lens). Toch even op 720p of 1080p kijken voor iets beter beeld.
        Blue Voodoo (1 stuk), geschoten op de demo van Onrust Drouwenermond.


        Blue Voodoo nummer 2, geschoten op de demo van Onrust Drouwenermond.

        Comment


          #19
          Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt wat. Als ik kijk naar de prijs en wat je ervoor terug krijgt denk ik dat je hiermee niet heel tevreden bent.
          Overigens vind ik de mines bij deze cake wel lekker. Alleen wat er boven uitkomt niet dus.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #20
            Ja, veelste duur voor wat je krijgt. Zijn veel mooie alternatieven.
            Neem het ervan!

            Comment


              #21
              Deze kreeg ik dit jaar gratis bij mijn bestelling, een heftige cake van zeer korte duur!

              Filmpje:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #22
                Had hem afgelopen O&N gratis gekregen!

                Echt een prachtige cake is dit zeg , maar hij was heel snel voorbij!
                ( bij mij duurde hij maar 14 seconden!!)

                Het is dat ik hem had gekregen , want voor 69,95 laat ik hem lekker staan!!

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  #23
                  filmpje van mijn kant



                  (filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)


                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #24
                    Kan iemand mij helpen aan de omlabelingsnamen van deze cake.
                    Dezelfde cake onder een andere naam, bij een andere lijn.

                    Ik wil graag een aantal lesli artikelen bestellen bij Huisman vuurwerk.
                    Maar helaas staat de blue voodoo niet in hun assortiment.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Dat zal dan de "Blue for You" zijn. Oh wacht, dat was van Vuurwerkhal.
                      Lesli zelf had met die "Talk of Town" serie nog de omlabeling Frozen. Maar die was nog duurder dan de Blue Voodoo, terwijl het exact dezelfde cake was.

                      Vreemd dat deze niet bij Huisman staan, terwijl zij wel Lesli voeren.
                      Of is deze bij Lesli uit de collectie gegaan?
                      Laatst aangepast door fireworkaddict; 29 October 2013, 23:26. Reden: Edit: foutje, vuurwerkhal

                      Comment


                        #26
                        Deze had mijn buurman, hij had helaas de pech dat ik net aangekomen was bij mijn stars over paris. Die was toch echt een stukje beter uitgewerkt! en duurde nog langer ook!

                        Comment

                        Working...
                        X