Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts

    Reacties op de Kaboom-collectie in zn algemeen

    Ik vind het erg goed dat Schuurmans met een geheel nieuwe lijn komt, de Kaboom-collectie. Want zoals ik al eerder heb geschreven, begon Schuurmans naar mijn mening een beetje teveel op de naam Schuurmans te teren, maar werd hoe langer hoe stoffiger. Een ander minpunt de de prijs - kwaliteitsverhouding valt nu nog weinig over te zeggen. Al zitten er wel schrikbarend hoge prijzen tussen.

    Ik ben erg benieuwd naar de eerste foto's en natuurlijk helemaal naar de filmpjes.

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Zoals ik elders al zei, zijn die extreem hoge prijzen (zelfs zonder filmpjes) voor mij al reden om de lijn links te laten liggen. Een €99 kan voor mij nooit goedgemaakt worden met 500grams effecten...

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    De cake van 99,- is het fluitblok, bij Schuurmans krijg hij een ander jasje. Dit is gewoon een blok waar vraag naar is, 1000s, groot en goede effecten, zoals kleurverschillen e.d. Marketingverhaal dus, maar zelf schrijven ze ook de Crocodile aan hoor haha, dit is puur voor de mensen die per se dat grotere willen hebben ondanks de kosten.

    Foto's komen dadelijk.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Zo dan, de marketing machine van Schuurmans draaid weer op volle toeren dit jaar.
    Overigens vind ik KABOOM waanzinnig goed gekozen. Ik hoop alleen wel dat de produkten hun naam eer aan doen.

  5. #5
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Er zitten een aantal uitschieters qua prijzen bij, maar er is ook een aantal potten die nou niet anders geprijsd zijn als bij een andere importeur. Of de potten het waard zijn is wat anders, we hebben nog geen beelden, maar Schuurmans is hierin dus niet de enige.

    De Kaboom heeft, op basis van de beschrijving, ook het een en ander te bieden dat best aantrekkelijk zou kunnen zijn. Ik wacht de filmpjes af

  6. #6
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Omdat ze zeggen dat alle cakes een luide burst hebben, vraag ik me af of de kaboom cakes weer in een stalen kooi zitten.

    Schuurmans had de afgelopen jaren alles ZONDER kooi waardoor de burst moest worden aangepast.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Berichten
    154
    Thanks
    1.487
    Thanked 1 Time in 1 Post
    De filmpjes van de Kaboom collectie staan nu op de website van Schuurmans.
    http://www.schuurmans-vuurwerk.nl/

    Ik vind dat er een aantal erg mooie cakes in de collectie zitten.
    De Hot Shot ziet er goed uit en is zijn prijs dubbel en dwars waard.
    Ook de Turbulance vind ik er echt uitspringen.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt Zenerdiode. Je hebt je in een korte tijd ontpopt tot meesterspeurder!!!!

  9. #9
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    hier mijn favoriete cakes van de kaboom collectie.

    hot shot: rode sterren met crackling,witte palmen,blauwe sterren met crackling ,gele palmen en goude crackling. de cake heeft ook een leuke prijs. een aanrader dus

    ring of fire: rode vonken fontein uit de vreemde tubes naar rode crackling, palmen met oplichtende uiteinden met crackling. veelste te dure cake. maar wel spectaculair. dus voor de prijs een afrader. maar ik vind de effecten top.

  10. #10
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Gigantisch hoge prijze en gewoon een simpele, nieuwe verpakking van de andere collecties bij Schuurmans.

  11. #11
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik hoop dat ze dit jaar ook komen met kleinere cakes. En dan bedoel ik cakes van 15 euro of minder.

    ik heb dit jaar niks getest van de Kaboom serie. Komend jaar ga ik dat mss wel doen.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Hetgene dat de cakes van kaboom duur zijn is zeker. Voor een leuke prijs kun je beter voor een paar pijlen gaan in dit assortiment. Toch hoop ik dat er dit jaar een paar leuke budget cakes naar voren zullen komen, simpelweg om de leifhebbers die minder te besteden hebben, ook mee kunnen genieten!

  13. #13
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bozem Bekijk bericht
    Hetgene dat de cakes van kaboom duur zijn is zeker. Voor een leuke prijs kun je beter voor een paar pijlen gaan in dit assortiment. Toch hoop ik dat er dit jaar een paar leuke budget cakes naar voren zullen komen, simpelweg om de leifhebbers die minder te besteden hebben, ook mee kunnen genieten!
    precies. Ik koop veel liever 3 wat kleinere cakes, dan 1 grote. Trouwens, een uitgebreide collectie met van alles wat is ook beter voor klanten binding. Ik wacht af. De pijlen zijn ook wel leuk. Maar ook daar zie je het. Straight is hetzelfde als de Multicolor Rockets van GBV. Maar wel duurder. en das niet veel duurder. Maar bij veel producten is dat zo. En dat gaat zich dan natuurlijk opstapelen.

    Ik hoop dat Schuurmans er wat aan doet, wat dat komt ze alleen maar ten goede.

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Misschien een beetje een late reactie op dit topic, maar bestaat de kaboom lijn nog?
    Want het lijkt me dat deze lijn haast niet verkoopt. Misschien zit ik er compleet naast, maar een eerste jaar zullen mensen nog wel eens denken: WOW. nieuwe lijn, mooi.
    Maar als je dit een jaar gehad hebt dan wil je toch niet meer? En al helemaal niet voor de prijs/kwaliteit verhouding?
    Afgelopen jaar hadden ze de kaboom lijn in de uitverkoop en zelfs met fikse kortingen kregen we ze nog met moeite weg.

    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •