Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Astronauten (kanonslagen)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Daar ben ik het helemaal mee eens jupilerfreak,
    want vroeger was diamond echt DE SHIT, maar nu is het een beetje ouderwets in alle opzichten, maar weer even on-topic

    ook voor mij is het een historisch label !!!! maar dan ook wel letterlijk tegenwoordig
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

    Comment


      #32
      ik heb per slof astronauten 90 cent betaalt de eerste slof koste 30 cent

      Comment


        #33
        toentertijd kostten ze 2,50 hier verder was de prijs nooit laer dan 1,80 volgens mij werd me toch een beetje te duur toen ik geld kreeg om vuurwerk te kopen want andere dealers kwamen met prijzen die onder de 1 euro kwamen.

        Comment


          #34
          Voor de nieuwste die vorig jaar per 100 in een doosje werden verkocht betaalde je 2.50 euro en dit jaar 3,95 euro...

          Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
          toentertijd kostten ze 2,50 hier verder was de prijs nooit laer dan 1,80 volgens mij werd me toch een beetje te duur toen ik geld kreeg om vuurwerk te kopen want andere dealers kwamen met prijzen die onder de 1 euro kwamen.

          Comment


            #35
            Vroeger was de kwaliteit (jaren 80) top, nu 'bagger' en niet te vergelijken met nu. Ze zeggen weleens vroeger was alles beter, dat geld in iedergeval voor de astronauten en andere kanonslagen.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
              Voor de nieuwste die vorig jaar per 100 in een doosje werden verkocht betaalde je 2.50 euro en dit jaar 3,95 euro...
              Ha dan moeten ze wel veel beter zijn geworden.Hahahaha.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                belachelijk duur vind ik, ze weten toch dat andere merken ze voor geen geld verkopen of komt dit omdat dit de Louis Vuitton onder de kanonslagen zijn?

                Comment


                  #38
                  Deze vond ik net op zolder 2 klassiekers. Astronauten en happiness.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160307_222507.jpg
Vertoningen:2
Grootte:170,5 KB
ID:	1557878

                  Comment


                    #39
                    Top!!! Goed bewaren.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #40
                      Dit zijn voor mij toch echt DE rotjes! Oahh wat zou ik er graag een slof van hebben. Zoveel goede herinneringen aan deze dingen. Hoe blij ik met deze rotjes was! En de lol die ik eraan beleefde in deze tijd!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Deze vond ik net op zolder 2 klassiekers. Astronauten en happiness.[ATTACH=CONFIG]27973[/ATTACH]
                        Nou sorry hoor maar deze kan je echt geen klassiekers noemen. Zijn nog geen 10 jaar oud.
                        O

                        Comment


                          #42
                          The good old shishing crackers!! Geel/groen met grijs lont!(zucht) dat waren pas klappers! 10 in een pakje en keihard opgerold.pure nostalgie��
                          http://youtube.com/user/ broodje pyro

                          Comment


                            #43
                            Mijn geliefde astronauten, mijn verzameling van Schuurmans producten is nog heel klein en ik ben benieuwd of er leden zijn die me zouden kunnen helpen met de verzameling. Wie heeft er nog Schuurmans spullen liggen die hij dubbel heeft of ervan af wil?
                            Ik neem ze graag van je over.

                            Comment


                              #44
                              Wat was dit toen toch leuk he die prijzen voor een papierenslof varierend tussen de 1 en 4 euro

                              Comment


                                #45
                                Die prijzen zijn nu wel anders .
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X