Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Awakenings [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Awakenings [Uitloop]

    Artikelnummer: 823
    Artikelnaam: Awakenings
    Bruto Gewicht: 2000 gram
    Netto Kruitgewicht: 200 gram
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: 10 schoten van gouden kronen en blauwe parels in een cracklingzee, 10 schoten lemon boeketten met harde burstknallen en knetterstormen. 5 schots finale met gigantische zilveren bloemen regens
    Tijdsduur: 25 sec
    Stijghoogte: 15-16 sec
    Richtprijs: €19,95
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 January 2009, 20:22.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Zier er leuk uit, iemand een prijs/film?

    Comment


      #3
      Richtprijs: € 19,95
      Vuurwerk 4 ever!:)

      Comment


        #4
        heeft iemand hier een flimpje van????

        Comment


          #5
          ja ik wil ook weten wat het voor steld

          Comment


            #6
            is er ook een filmpje van of nog niet???

            Comment


              #7
              bij vuurwerkplanet is hij het meest populair.. ben benieuwd eigenlijk misschien stelt het voor die prijs nog aardig wat voor ook !

              Comment


                #8
                Hier het filmpje van de Awakenings.
                Het filmpje komt van de website van Lesli en de kwaliteit is niet al te best.

                Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.

                Comment


                  #9
                  Ik vind het persoonlijk geen goede cake. Voor die ptijs kan je veel beter dingen kopen

                  Comment


                    #10
                    ik ben het totaal niet met je eens luc!
                    deze pot was echt geweldig voor zijn 20 euro ! echte topper , deze ook 4 keer kopen volgend jaar net als de sensation blockbuster

                    ( filmpje is bezig met uploaden )

                    Comment


                      #11
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 January 2009, 21:59.

                      Comment


                        #12
                        na het zien van dit filmpje van pyrorboy neem ik mijn uitspraak terug.
                        het is best wel een goede cake voor 20 euro maar op het filmpje van vuuurwerkplanet ziet dezxe cake er rond uit slecht uit. maar nu ben ik er van overtuigt dat dit een TOP CAKE is en gaat worden:P:P

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ExTREme saLUt Bekijk bericht
                          na het zien van dit filmpje van pyrorboy neem ik mijn uitspraak terug.
                          het is best wel een goede cake voor 20 euro maar op het filmpje van vuuurwerkplanet ziet dezxe cake er rond uit slecht uit. maar nu ben ik er van overtuigt dat dit een TOP CAKE is en gaat worden:P:P
                          jah maar het probleem is dat vuurwerkplanet altijd van die filmpjes hebben die gemaakt zijn met een camera uit de oudheid da is niet echt goed voor de verkoop maarja.. hun probleem

                          ontopic: dit ziet er goed uit.. mssn iets voor volgend jaar

                          Rutger
                          Knal goed, knal verantwoord!

                          Comment


                            #14
                            is hier nog een filmpje van, nu die van gebande pyrorboy op privé staat?

                            Comment


                              #15
                              Vuurwerkplanet: https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/s...2-30d30af4f6e2
                              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                              Comment

                              Working...
                              X