Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M.o.a.b.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ik ga met blitzzz mee, ook koop elk jaar toch dat spul weer, het is eigenlijk te duur voor die ene shot.. je kan voor dat geld een leuk potje kopen, maar dit is weer eens wat anders...
    aankomend jaar ga ik het toch anders doen en koop ik het niet meer en steek het geld in andere producten.

    Comment


      #47
      Ik heb hem zelf mogen aanschouwen, en vond hem té duur voor wat voor kwaliteit er uit kwam.Het boeket ging erg hoog, en had een mooi boeket. Maar té duur voor wat je krijgt !

      Comment


        #48
        Hier het filmpje... Op de site een klein stukje naar beneden scrollen om hem af te spelen.

        Laatst aangepast door aldewereld; 15 August 2009, 22:26.

        Comment


          #49
          Nieuw produktfilmpje:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #50
            Heb deze singleshot dit jaar gratis gekregen bij mijn bestelling. Heb hem rond 1 uur afgestoken en vond hem eigenlijk nog best aardig, niet veel speciaals, vond de super shocks leuker ivm de prijs die gevraagd word voor de MOAB.
            Heb hem wel voor jullie gefilmd:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

            Comment


              #51
              Ik heb hem afgelopen jaar ook mogen afsteken. Het is en blijft een mooie single shot vind ik!

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #52
                Op zich een erg leuk effect, maar ik vind hem te duur. Dat is mijn enige bezwaar.

                Single shot mortar named MOAB (Mother Of All Bombs). Well, I want the father next time =_=


                Op het filmpje ben ik ook totaal niet bescheiden over mijn teleurstelling. Het boeket is namelijk niet groter dan dat van een redelijke cake, al dan wel wat voller...

                Van mijn kant ook dom, mijn verwachting lag namelijk hoger dan je van een Nederlandse single shot kunt verwachten.
                Die gast van die filmpjes...

                Comment


                  #53
                  Zit deze nog in het assortiment?
                  Zo ja voeg ik deze toe aan het indextopic single shots;)
                  Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                  Comment


                    #54
                    Aanvulling op startpost


                    Artikelnummer: 135
                    Artikelnaam: MOAB
                    Afmeting: 55x55x265 mm
                    Bruto Gewicht: 600 Gram
                    Netto Kruitgewicht: 40 Gram
                    Aantal Schoten: 1 Schoten
                    Effectomschrijving: Moeder der bommen. Maakt van de lucht in 1 schot een ware sterrenzee
                    Tijdsduur: 5 Seconden
                    Stijghoogte: 25 Meter
                    Kartoneenheid: 3/10
                    Richtprijs: €8,50

                    Comment


                      #55
                      Zo was is dit een mooi ding alleen die knal al dat de kogel uit de buis komt is snoeihard en een prachtig boeket. als ik ze volgend jaar weer voor onder 5 euro p/s kan kopen ga ik dat zeker weer doen.

                      Comment

                      Working...
                      X