Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MC Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door 070-pyro-070 Bekijk bericht
    Hier het filmpje van Freakypyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...mc_thunder.wmv
    @ hierboven die stond al in het topic
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Filmpje van Lesli:
      Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.

      Comment


        #18
        Nou, ik heb em vanavond op een demo gezien. Ik verwachtte er veel van maar ik vond hem behoorlijk tegenvallen. Beetje sierpot gaat harder.
        Anti vuurwerkverbod

        Comment


          #19
          Zijn mijn oren dan niet 100%?

          Ik vind het een hele gave pot hoor als die wat goedkoper was.

          Comment


            #20
            ik weet het nog niet :( heb er 3 op me lijst en ga morgenochtend bestellen....
            wat denken jullie doen of niet doen ?

            Comment


              #21
              Ik zou het doen, maar wie ben ik

              Lekkere tempo, leuke mines, best goede knallen vond ik, TI boeketje, en 9 schots finaletje, (Althans als je ze alle 3 tegelijk schiet, maar dat is wel zo leuk natuurlijk). Of misschien wel in W-shaped alledrie tegelijk dat is helemaal gaaf natuurlijk!

              Comment


                #22
                ik heb besloten er toch 2 te kopen.
                nog bedankt stefan ;)

                Comment


                  #23
                  Zonde

                  Die 2 wel tegelijk doen en filmen dan he haha.

                  Comment


                    #24
                    Ik neem dit jaar 1 potje, kijken of hij me wel bevalt

                    Comment


                      #25
                      Dat filmpje van Lesli is eigenlijk niet echt eerlijk. De Mc Thunder wordt daar per twee in een stadion afgeschoten. Daardoor galmen die knallen waardoor ze herder klinken. Ongeveer het zelfde als een vlinder in een tunnel.
                      Anti vuurwerkverbod

                      Comment


                        #26
                        Mooi potje. Zeker als je er 2 naast elkaar doet. Gaf echt een mooi effect.

                        Comment


                          #27
                          ik denk dat ik ook 1 pot van deze ga kopen

                          Comment


                            #28
                            Ik heb hem op 19 dec. mogen aanschouwen en was zeer tevreden over wat ik hoorde en zag! De bursts waren hard te noemen en de mines eronder maakten het af. Zelf neem ik ze twee keer (nog de helft minder dan de Big McThunder), want €50,- investeer ik liever in een 500grams cake met boeketten.
                            Laatst aangepast door Vuurwerkjunk100; 28 December 2008, 14:00.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkjunk100 Bekijk bericht
                              Ik heb hem op 19 dec. mogen aanschouwen en was zeer tevreden over wat ik hoorde en zag! De bursts waren hard te noemen en de mines eronder maakten het af. Zelf neem ik ze twee keer (nog de helft minder dan de Big McThunder), want €50,- investeer ik liever in een 500grams cake.
                              BMT is 500 gram
                              Guess who's back?

                              Comment


                                #30
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X