Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Dragsters

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    bij HDH voor 15 eurootjes op te halen..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
      bij HDH voor 15 eurootjes op te halen..
      Had er 3 bij HDH dit jaar. Echt super bakken alle 3 tegelijk... Mooie uitwerkingen en een superburst daar zeg je U tegen..

      Comment


        Drie stuks tegelijk geschoten. Leuke cakes, maar wel duidelijk twee verschillende versies (zoek de verschillen).

        Klein focusprobleempje.

        Comment


          Eentje is erg blauw
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            Verschil zat hem voornamelijk in de finale Yannick!

            Comment


              Al jaren in de collectie deze! Helaas zijn de enorme en volle boeketten iets minder geworden, maar de harde burst zit er nog altijd lekker in! Ook dit jaar is ie er weer bij )

              Comment


                Tot mijn grote verrassing nog een karton van deze pareltjes gevonden, batch 2008

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                  Tot mijn grote verrassing nog een karton van deze pareltjes gevonden, batch 2008
                  WOW
                  die hebben dan serieus een tijdje ergens gelegen.
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Tot mijn grote verrassing nog een karton van deze pareltjes gevonden, batch 2008

                    Haha dat is vet man, veel plezier er mee en vergeet niet te filmen aub
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.

                      Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.

                      En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.

                        Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.

                        En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021
                        Nice. Inderdaad echt een klassieker. En een prima cake.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                          Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.

                          Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.

                          En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021

                          Ja lijkt er inderdaad wel op. Tremolant zie je niet zo vaak, al waren het eerst glitter palmen volgens mij.
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment

                          Working...
                          X