Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 198

Discussie: [Dynasty] Battle

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 september 2005
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Heerlijke cake dit, ziet er goed uit voor die prijs!
    Hoop dat mijn dealer deze verkoopt neem er gelijk 2!

  2. #17
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Huh?! Prijstopperrrrrrrrrrrrr hahaha. Mooie effecten, goede duur en dat voor €13... tou eem jong...

  3. #18
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    dit is wel waar, maar wil het nog steeds niet geloven... als men dit stukje vuurwerk met de blote oog bekijkt, dan sta je versteld wat er van die 25 schoten komt, voor maar 13,50... dit wordt dik inslaan!

  4. #19
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Het is niet te geloven wat hier uit komt. Met 8 gram per schot presteert deze pot zelfs beter als sommige zwaardere potten.
    Gewoon een topper dit!

    Nu maar hopen dat hij hier in de buurt verkocht wordt!!

  5. #20
    VWC-Lid DeDeu122's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 februari 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    314
    Thanks
    199
    106 waarderingen in 25 posts
    Nou dit is een hele mooie cake hoor!
    Met veel verschilde effecten en een erg ramp tempo

  6. #21
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    met hetzelfde label maar een ander product laat Wolff Vuurwerk weer is wat zien, geweldig!
    het feit dat een dezelfde label wordt gebruikt is ook dat de labels erg sterk zijn, maar ook omdat het voormalig product niet goed genoeg is, en het label maar een aantal jaren is gebruikt. het opnieuw ontwerpen van een label is verschrikkelijk duur. dat verklaart een hoop voor de sterke prijs kwaliteitsverhouding van Wolff Vuurwerk!

  7. #22
    VWC-Lid ruttie-partyboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2008
    Locatie
    omgeving Velsen
    Berichten
    480
    Thanks
    1
    41 waarderingen in 6 posts
    Dees is echt mooi die willow en coconut, blijft aardig hangen, en het tempo is net goed vindt ik!!

    Ruttie

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Super pot voor een super prijs...

    Oei was helemaal out of wolff maar begin er na het zien van dit artikel weer in te geloven...!

    Gelukkig

    @ azn, laat die achterlijk dure labels dan weg. Dan kan je daarvan toch mooi de achterlijke prijs stijgingen mee opvangen/deels compenseren


    groeten,

    junkie
    Laatst gewijzigd door vuurwerkjunk; 26 september 2008 om 18:21
    [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

  9. #24
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk Bekijk bericht
    Super pot voor een super prijs...

    Oei was helemaal out of wolff maar begin er na het zien van dit artikel weer in te geloven...!

    Gelukkig

    @ azn, laat die achterlijk dure labels dan weg. Dan kan je daarvan toch mooi de achterlijke prijs stijgingen mee opvangen/deels compenseren


    groeten,

    junkie
    ik bedoel het opnieuw ontwerpen van een nieuw label... ik dnek wel dat je me begreep;) iig, Wolff Vuurwerk gebruikt echt de juiste hulpmiddelen om een sterke prijs kwaliteitsverhouding te houden... de meeste importeurs ontwerpen gelijk een ander label, wat dus samengaat met een duurder product! echt toppie van wolff!!!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    azn pyro....


    jij als ''vertegenwoordiger'' van wolff moet me dit toch wel kunnen vertellen..... zit al heel lang met deze vraag en denk dat jij wel de geschikte persoon bent om hier op te antwoorden. Het is mischien wel heel erg offtopic maar voor 1x dan maar....

    Mijn mening, idee is al tijden om vuurwerk zonder label te verkopen. Het kost een hoop inkt en dat kan behoorlijk schelen in de consumenten prijs.

    Stel ik heb een vuurwerk pot, consumenten prijs 50 euro of weetje we nemen de san francisco als voorbeeld..... hoeveel euro neemt het label in, in consumenten prijs uitgerekend uiteraar..... ik zelf gok toch wel op een 10%

    Hoor het van je!

    groeten,

    junkie
    [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

  11. #26
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk Bekijk bericht
    azn pyro....


    jij als ''vertegenwoordiger'' van wolff moet me dit toch wel kunnen vertellen..... zit al heel lang met deze vraag en denk dat jij wel de geschikte persoon bent om hier op te antwoorden. Het is mischien wel heel erg offtopic maar voor 1x dan maar....

    Mijn mening, idee is al tijden om vuurwerk zonder label te verkopen. Het kost een hoop inkt en dat kan behoorlijk schelen in de consumenten prijs.

    Stel ik heb een vuurwerk pot, consumenten prijs 50 euro of weetje we nemen de san francisco als voorbeeld..... hoeveel euro neemt het label in, in consumenten prijs uitgerekend uiteraar..... ik zelf gok toch wel op een 10%

    Hoor het van je!

    groeten,

    junkie
    ik ben niet echt een vertegenwoordiger, ik ben een voormalig stagiair..:P je moet niet denken dat ik Wolff werknemer ben hoor! haha

    ik heb wel laatst op gesprek gehoord dat het verschrikkelijk duur is om een ontwerp te maken voor een label, het drukken etc etc zal vast niet zoveel kosten, dus het zijn voornamelijk eenmalige echte kosten voor zo'n product...

    het is mogelijk om geen label te gebruiken, een aantal importeurs hebben dat al gepraktiseerd en het geeft een "proffesionele look" MAAR Wolff Vuurwerk daarentegen staat voor iets heel anders;

    zij hebben 2 vuurwerklijnen genaamd Dynasty selection en Full Loaded.
    bij de Dynasty Selection wilt Wolff Vuurwerk duidelijk maken dat elk product opzich een "merk" is oftewel zichzelf representeerd. naarmate je elk pot gaat presenteren naar de consument zonder label, groepeer je al gauw de gehele collectie tot 1 gezamenlijk geheel, wat uiteindelijk niet de bedoeling is van Wolff. ik denk zelf dat dat de reden is dat er een label wordt gebruikt.

    hopelijk heb ik antwoord gegeven op je vraag. hoeveel het precies kost weet ik niet. mocht ik het weten zou ik het alsnog niet zomaar loslaten op een forum

    gegroet!

    @znpyro

  12. #27
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    De "professionele look" van cakes met kartonkleurig papier en daarop een klein label zijn overigens ook duur, want de Chineze vragen geld per labelling, dat zijn er dus 2 (kartonkleurig papier én label), misschien minder duur materiaal, maar wel duurder in labelen.

    Maar goed, nu weer on-topic mensen.

  13. #28
    VWC-Lid Kl0otVi0ol's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Twente
    Berichten
    375
    Thanks
    1
    2 waarderingen in 2 posts
    Klopt die prijs wel?:O echt heeel mooi potje voor 6 euro maar!!!!

  14. #29
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Er staat toch echt heel duidelijk de prijs in het begin topic!

  15. #30
    VWC-Lid Thomas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    47
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts

    Thumbs up

    En weer ééntje voor op het lijstje
    Fireworks works :cool: :biertje:
    [B]vuurwerkjunkies.hyves.nl[/B]

Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •