Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Hawaii

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Vis Bekijk bericht
    Hij was supermooi. Maar inderdaad niet zoals het hoort.
    Ligt eens toe?
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #47
      Hij ging veel te snel natuurlijk

      Comment


        #48
        Mmm... vind deze ook wel heel mooi overkomen op het filmpje. Zit te twijfelen tussen deze en de Mystic Fire van Full Loaded. Iemand ervaring met beiden+advies? Bedankt!

        Comment


          #49
          100% de Hawaï. Heb ze beide vorig jaar gehad en beide met 2 tegelijk geschoten. Vond de Mystic Fire wat magertjes overkomen tot tegenstelling van de Hawaï.

          Comment


            #50
            Vreemd, want ik hoor over de mystic fire ook veel goede verhalen met name over de harde burstknal.

            Comment


              #51
              De burst was inderdaad iets harder, maar als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding tussen de twee cakes vind IK de Hawaï beter. Als ik een cake had gewild met harde klappen dan had ik wel een knalcake gekocht.

              Comment


                #52
                Misschien moet ik zeggen: welke brocade is beter? Die van de Hawaii of van de Mystic Fire. De reacties over beide potten zijn op het forom positief. Aan blinkers geen gebrek, ik neem de Stars over Paris en een een assortiment van de Heavys. Het gaat me echt om de brocade.
                Laatst aangepast door 1Salute; 3 December 2009, 14:48.

                Comment


                  #53
                  Ik denk dat die van de Hawaii wel wat voller zijn. En het paars is ook erg mooi vind ik! Alhoewel paars met groene peony ook wel tof geweest zou zijn.

                  Comment


                    #54
                    Die van Hawaï is voller. Heb ze nog op film staan en heb beide filmpjes net even bekeken. Kan ze alleen niet online gooien, omdat de bestanden té groot zijn.
                    Keuze is uiteraard aan jezelf. Probeer twee filmpjes te vinden die op demo's zijn geschoten van dezelfde verkoper en die door dezelfde persoon zijn gefilmd, dan kan je zelf het beste een goede vergelijking maken ;)
                    Succes!

                    Comment


                      #55
                      Deze cake live aan het werk gezien: hij knalt veel andere (veel duurdere) cakes er dik uit. Verder mooie grote effecten, leuke variatie en mooie kleuren. Oja bijna vergeten nog een goede prijs ook.

                      Een cake die zn prijs dik waard is!
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #56
                        Filmpje:
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                        www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                        Comment


                          #57
                          Bedankt voor de film bozem. Ziet er goed uit. Jammer dat het goud niet altijd even mooi rond open klapt (de ene keer naar boven, de andere keer naar rechts).

                          Comment


                            #58
                            Deze is ook besteld. Ga hem om een uurtje 7 s,avonds afsteken,Om alvast een beetje in de sfeer te komen. Hij schiet met een lekker tempo de effecten er uit. Leuke gouden brocade,s met paarse en groene blinkers. Een goede budget cake met de juiste prijs/kwaliteits verhouding.
                            Light some fireworks, and see who answers.

                            Comment


                              #59
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #60
                                Ziet er mooi uit op de film, Pigi. Hoop dat hij in het echt ook goed bevalt

                                Comment

                                Working...
                                X