Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Sniper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Erg mooi vastgelegd ook, hulde daarvoor. Hier zie je goed hoe hij in de straat er uit komt te zien: duidelijk blauw met sprankelend goud, en boeketten die tot de grond blijven hangen... Wordt mooi!

    Comment


      #62
      Nou, boeketten blijven niet zo lang hangen totdat ze de grond raken. Is een mooie pot, dat zeker.. maar in het echt zijn de boeketten niet zo groot. Als je ze echt lang wilt laten hangen... neem dan de Dragster van Dynasty.

      Comment


        #63
        tja, ik kan d'r ook niks aan doen dat dat op t filmpje te zien is...

        Comment


          #64
          de boeketten zijn wel erg groot in mijn ogen... bij de show van Naarden gingen de vonkjes van de finale tot de grond... kan gevaarlijk zijn maar dit is toch wel kicken!

          Comment


            #65
            Gevaarlijk.. Vond het wel meevallen.

            Ik heb shows gezien waarbij 20 6" willows het effect tot aan de grond hadden. Dat was wegrennen geblazen.
            ..

            Comment


              #66
              Opzich zou dat niet mogen gebeuren bij consumenten vuurwerk maar als het waait kan het idd gebeuren dat het effect tot op de grond kunnen komen idd.

              Ik vind het iig een supper pot en die gaat dus ook zekker in mijn collectie komen dit jaar
              Gerwin

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                Nou, boeketten blijven niet zo lang hangen totdat ze de grond raken. Is een mooie pot, dat zeker.. maar in het echt zijn de boeketten niet zo groot. Als je ze echt lang wilt laten hangen... neem dan de Dragster van Dynasty.
                ik heb de dragsters gezien bij de demo in borculo, maar viel me zwaar tegen hoor...

                Comment


                  #68
                  Het is een mooie cake hoor dat zeker maar of ik hem haal denk het niet. Heb op de demo zondag wel een cake gezien die daadwerkelijk boeketten tot de grond had en echt absurd lang bleef branden ik weet alleen niet meer welke dit was, geloof de mystic fire
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door 7klapper Bekijk bericht
                    Gevaarlijk.. Vond het wel meevallen.

                    Ik heb shows gezien waarbij 20 6" willows het effect tot aan de grond hadden. Dat was wegrennen geblazen.
                    het kan in die zin al gevaarlijk zijn als je het niet merkt en het komt op je hoofd terecht, of bij iets brandbaards... op een auto zou ook kunnen en dat laat een plekje achter, wat dus ook absoluut niet leuk is!

                    groet

                    Comment


                      #70
                      Nog een filmpje van de Sniper
                      Met dank aan VDR Vuurwerk.
                      Ook na het zien van deze film blijf ik van mening dat dit een van de toppers van Wolff is
                      Ik ben blij dat ik hem besteld heb:

                      Comment


                        #71
                        Ga hem ook nemen, kan er niet omheen als liefhebber van goud en palm effecten.
                        Mvg Frans

                        Comment


                          #72
                          ik heb er twee besteld maar betaalde 42,50 per stuk maar wat een topper
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
                            Ga hem ook nemen, kan er niet omheen als liefhebber van goud en palm effecten.
                            Moeje indenken: ik snap nooit waarom iedereen altijd zo lyrisch van die gouden effecten zijn, ik heb er niks bijzonders mee. Maar bij deze cake sta ik zelfs met m'n bek op half zeven te genieten. Naar mijn mening gewoon een topproduct, of je nou een goud/palmliefhebber bent of niet.

                            Comment


                              #74
                              Wauw, deze pot was echt PRACHTIG
                              Wat een heerlijke crowns waren dit zeg en dan heb ik nog niet over die top mines gehad Echt die mines kwamen lekker hoog en dan in combinatie met die super grote crowns maakt dit een AANRADER!!!
                              Volgend jaar minimaal 2 stuks
                              Het leven is een feest!

                              Comment


                                #75
                                Hij was zeker mooi, de effecten waren ook zeer groot.
                                Stak deze eerst af en daarna de juwel in the crown.
                                M'n zwager was zo onder de indruk, dat hij dacht dat ik de twee Alpeco blokken al had afgestoken.
                                Mvg Frans

                                Comment

                                Working...
                                X