Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 79

Discussie: Asian Budget Line B

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2008
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Was telkens 1 cake in Huizen ja, ik was er ook en ben ook zeker te spreken over deze cake, inderdaad samen met C, die A was minder goed ja.
    Prima cake voor het geld, dat zeker!
    Dan is deze cake zeker een aanrader!

  2. #17
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Als het filmpje daadwerkelijk de Budget B Cake is moeten we denk ik heel tevreden zijn met zn allen. Deze cake heeft een spetterende finale en goede tijdsduur. Het minpunt is de niet hoogstaande effecten, maar wat verwacht je dan voor dat geld?

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Niet hoogstaande effecten?
    Huh?
    Ik heb hem vandaag in het echt gezien, en was zeer goed te spreken over deze cake, de A en C waren stukken minder. Deze heeft als enige van de 3 een goede en lange finale, ook zijn de kleuren en knallen zeer goed.
    De duur en opbouw van de cake is iets waar veel importeurs nog wat van kunnen leren.

  4. #19
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Niet hoogstaande effecten?
    Huh?
    Ik heb hem vandaag in het echt gezien, en was zeer goed te spreken over deze cake, de A en C waren stukken minder. Deze heeft als enige van de 3 een goede en lange finale, ook zijn de kleuren en knallen zeer goed.
    De duur en opbouw van de cake is iets waar veel importeurs nog wat van kunnen leren.
    Dat is het vaak het gevaar van vuurwerk beoordelen via filmpjes....via het filmpje komen de effecten niet super spectaculair over; maar wat ik al had getypt, de finale en tijdsduur zijn wel super. en jij hebt dit nu goed aangevuld door te stellen dat de effecten in het echt ook nog eens ok zijn: een Must Buy dus.

  5. #20
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Hier is ie hoor;

    Rechtermuisknop --> doel opslaan als...

    De blauwe "peonies" vallen zwaar tegen, is in onze reactie wel duidelijk ook, maar de finale maakt veel goed. Overigens is er één salvo met érg licht goud, niet vast te leggen op film, maar met het blote oog zéker mooi.

  6. #21
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Mike je hebt het precies goed omschrijven, valt eigenlijk weinig aan toe te voegen.....ik denk dat we voor deze prijs helemaal niet moeten klagen. een welkome verrijking op de vuurwerkmarkt

  7. #22
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Hier is ie hoor;

    Rechtermuisknop --> doel opslaan als...

    De blauwe "peonies" vallen zwaar tegen, is in onze reactie wel duidelijk ook, maar de finale maakt veel goed. Overigens is er één salvo met érg licht goud, niet vast te leggen op film, maar met het blote oog zéker mooi.
    Woow echt geweldig. Jammer van de blauwe peonies maar de finale maakt inderdaad ALLES goed 35 euro is niet veel geld voor deze cake en ik zal em dan ook zeker met de verkoopdagen erbij kopen.
    www.jekovuurwerk.nl

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Locatie
    Zuid Holland Zuid
    Berichten
    361
    Thanks
    141
    191 waarderingen in 65 posts
    Deze cake is geweldig!
    Harde knallen, redelijk volle boeketten, en dan die finale!
    Erg onder de indruk, heb hem al 1x besteld, maar misschien dat ik deze er nog een keer los bij koop

  9. #24
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    De finale is geweldig! Als de rest van de cake dat nou ook was, maar alle boeketjes voor de slotsalvo's zien er maar magertjes uit... Een zeer onevenwichtig opgebouwde pot dus. Zou ik niet kopen.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.153
    Thanks
    1.618
    598 waarderingen in 306 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    De finale is geweldig! Als de rest van de cake dat nou ook was, maar alle boeketjes voor de slotsalvo's zien er maar magertjes uit... Een zeer onevenwichtig opgebouwde pot dus. Zou ik niet kopen.
    Zeker niet in het echt gezien?
    Bij de demo in Ermelo, van Hendriks afgelopen donderdag stond het publiek er goed dicht bij, en als je er dus bijna recht onder staat is hij prachtig. Ook de boeketjes voor de slotsalvo's zijn gewoon van goede kwaliteit.

  11. #26
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik vind alleen de finale heel goed, de rest is minder. Typische proline/gbv boeketten harde burst en effect dat snel weg is.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  12. #27
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Zeker niet in het echt gezien?
    Bij de demo in Ermelo, van Hendriks afgelopen donderdag stond het publiek er goed dicht bij, en als je er dus bijna recht onder staat is hij prachtig. Ook de boeketjes voor de slotsalvo's zijn gewoon van goede kwaliteit.
    Niks nieuws waar ik een mening over heb, heb ik nog echt gezien. Dus ik vergelijk altijd beeldmateriaal.

    Maar daar gaat het hier nog geeneens om, een vergelijking met andere cakes. Dit gaat om de balans in de cake zelf, en die is slecht. Kleine, magere, snel vervagende boeketten voor het slot, en de finale die ijzersterk is. Om die mening te vormen hoef ik hem niet met andere producten te vergelijken, noch in het echt te zien.

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. Deze gebruiker waardeert moontan voor het bericht:


  15. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Waarom sommige mensen deze afkraken begrijp ik totaal niet !!! Ik had vorig jaar de C maar het wordt dit jaar zeker de B. In het begin denk je ...hmmm een simpele cake met peony's totdat er opeens een 5-voudige finale uitkomt. Het is goed uitgezocht, 9 rijen van 9 schoten waarvan de laastste 5 in salvo. Als ik het filmpje hierboven eerder had gezien had ik er afgelopen jaar al van kunnen genieten.

  16. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •