Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
Wat Pyroclock zegt klopt ook wel denk ik!

Ik zelf heb het dit jaar met eigen ogen gezien.
Hier vlakbij mijn huis rond een uur of half 3 begon er iemand pas zijn vuurwerk af te steken (ik denk dat die gewacht heeft totdat het rustig was)

Ik zag duidelijk dat het om shells ging en wat prof blokken. Ik ben dus gaan kijken naar wat voor moois er geschoten werd (filmpjes volgen nog)
De heren hadden een mooie plek gevonden bij het water waar nooit iemand komt, zeker 200 meter van de straat af. Tijdens het schieten kwam er een politie boot aangevaren en meerde de boot aan vlakbij waar ze aan het schieten waren. Ik dacht op dat moment, daar gaan we het krijgen, die heren gaan een boete krijgen of nog erger. Maar niks daarvan bleek waar, want de politie meerde aan om van het vuurwerk te genieten. Toen de heren klaarwaren zwaaide de agenten nog even en vaarden weer weg...

zo kan het ook dus


Wel jammer dat ik niet weet welke blokken er geschoten zijn door deze heren, heb namelijk nog nooit zulke vette blokken gezien zeg...
Het kan zijn dat de agenten wisten dat het shells waren, maar ook dat het afsteken veilig is wanneer het verantwoordelijk en slim gebeurt.