Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 40
  1. #16
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Hoe lang mag de uiteindelijke dvd gaan duren?
    Ik denk dat ik er toch wel 40-60 minuten van kan maken ja.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Aanmelding: 4 Juli Emmerich Im Lichterglanz
    Vul het onderstaande formulier in om u aan te melden voor de opendag.

    http://www.vuurwerkshows.nl/content/opendag.html

  3. #18
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.003 waarderingen in 953 posts
    deze opendag is niet voor iedereen

    ik had even gemaild over hoe het zat met die opendag dit was het antwoord:

    Geachte heer *******,

    Het aanmeldingsformulier is bedoeld voor mensen die een persoonlijke uitnodiging van ons hebben gehad, het is een zakelijke uitnodiging en dus alleen bedoeld voor klanten en eventueel toekomstige klanten van Fireworks Europe. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt dan is een mailtje met uw bedrijfsgegevens voldoende. U ontvangt dan van ons een uitnodiging die toegang geeft tot het VIP gebied.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik,

    Met vriendelijke groet,

    Hayo Wolff
    dus helaas is dit niet voor iedereen

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Update van de website:


    13-09-2009 Afgelopen twee weken is het weer waanzinnig druk geweest en hebben we weer een hoop prachtige vuurwerken mogen schieten. Gisteren hadden we nog een prachtige pyromusical in Rotterdam bij de Erasmusbrug. Deze show was een combinatie van gasvlammen, consumentenvuurwerk en theater vuurwerk. De show was echt waanzinnig goed getimed en dat was ook aan de reactie van het publiek te merken. De komende tijd blijft het ook nog erg druk en hebben we over werk niet te klagen. Er staat o.a. voor de komende weken nog veel op de agenda zo zijn we te vinden in Barneveld bij de sluiting van de evenementen hal en tevens de start van de nieuwe evenementen hal, in Ridderkerk bij een groot muziekspectakel, de bevrijdingsfeesten in Merksem ( Belgie) ,een houseparty in Belgie met vuurwerk, gasvlammen en laser, een bedrijfsfeest in Best, een bedrijfsfeest in de Haarlemmermeer voor een groot medisch concern, etc etc. Werk genoeg dus en als er apparte dingen komen zal ik dat zeker hier op de site melden.

    http://www.vuurwerkshows.nl/

  5. #20
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    die pyromusical in rotterdam dat was deze: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...047#post182047
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Update van de website:

    02-02-2010
    Normaal gesproken is het bij de vuurwerkbedrijven knap rustig in de eerste maanden van het jaar, maar wij zijn op dit moment bijna net zo druk als in het hoogseizoen. We hebben natuurlijk een zeer indrukwekkende vuurwerkshow mogen verzorgen op de evenementen vakbeurs Festivak in de Brabanthallen te Den Bosch en direct daarna hebben we in het hof van Cleve ook weer een prachtige muzieksynchrone show mogen verzorgen. Dit was een show met bijzonder verwend publiek waar de middenklasser auto ver te zoeken was en de auto's met chauffeur meer regel dan uitzondering was. Toch hebben we ook deze klant weer doen verbazen met onze super synchrone muziekshows. Daarna ging het gelijk vol gas verder naar Ede waar de firma Berg toys drie dealerdagen had georganiseerd en daar elke dag ook een muzieksyncrone vuurwerk show bij had besteld. Ook hier weer een zeer goede referentie en een zeer tevreden klant.Tevens hebben we nog even tussendoor de Chineese poorten in China town ( Den Haag) geopend met werkelijk ongeloofelijk veel pers en ook hier weer een zeer tevreden klant. Kortom ook januari was weer lekker druk.

    http://www.vuurwerkshows.nl/

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    08-03-2010 Update van de website Laser Fireworks:


    08-03-2010 We zijn net weer terug uit China en hebben weer heel erg veel prachtige nieuwe producten besteld. Dit jaar hebben we ook voor het eerst consumenten vuurwerk in grote hoeveelheden meebesteld.Met de sterk veranderende regelgeving in heel Europa denken wij dat dit het juiste moment is om in te stappen met prachtige nieuwe producten met een professionele achtergrond. Nog dit jaar zullen wij met deze semi professionele vuurwerk lijn op de markt komen en iedereen doen verbazen.Uiteraard hebben onze shows ook niet stil gestaan en hebben we in Scheveningen op het strand de starthandeling verzorgd voor de bouw van de nieuwe boulevard. Dit was een dagvuurwerk dat in twee minuten over 500 meter breed geschoten is en dat was alleen al door de breedte van het vuurwerk erg indrukwekkend. In Breda hebben we het Chineese nieuwjaar mogen verzorgen en voor Samsung hebben we de nieuwe led tv mogen introduceren met prachtige vuurwerk momenten.

    http://www.vuurwerkshows.nl/

  8. #23
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    zo, kijk eens aan...ondanks het slechte nieuws dat wat importeurs de handdoeken in de ring gegooid hebben wil men bij Laser er toch aan om consumenten vuurwerk te gaan verkopen....ben benieuwd naar hun collectie eerlijk gezegd.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 11 maart 2010 om 14:16

  9. #24
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Kijk dat is nog eens goed nieuws. Laser is aardig aan de weg aan t timmeren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #25
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hey, een nieuwe importeur op de consu-markt! Dat is altijd leuk Ik ben zeker benieuwd wat hun producten gaan bieden, maar voornamelijk ook waar hun afzetpunten zullen zitten.

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Update website:

    15-03-2010 Vandaag heeft ons het droevige nieuws bereikt dat Dian is overleden. Dian was een meisje van slechts zes jaar oud dat een oneerlijke strijd heeft verloren. Zeer recent hebben we nog op de verjaardag van Dian een prachtig vuurwerk geschoten om haar een onvergetelijke laatste verjaardag te bezorgen en daar heeft ze zeker van genoten. Het toch nog plotselinge overlijden van Dian heeft op ons allemaal diepe indruk gemaakt en wij waren hierdoor vandaag behoorlijk aangedaan. Wij hopen dat de familie van Dian de kracht kan vinden om dit enorme verlies te verwerken.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Dat is zeer triest. Sterkte met dit zeer grote verlies.

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Laser-Fireworks.nl Pyromusical demo video
    filmed by : Pyroworld


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Zo dan! Dat is me een showtje in Teteringen, werkelijk subliem!
    Wat een mooie bommen en heerlijke rauwe fluiters op 2.47
    Hoeveel inch was het maximaal?

    Er staat 'privé vuurwerk' nou diegene die dit heeft betaald, zal een aardige portemonnee hebben
    Dan moet ik nog even sparen wil ik zo'n show laten schieten

    Edit: Nu ik meer shows van Laser Fireworks heb gekeken, kun je wel stellen dat ik erg gecharmeerd ben van hen. Op muziek is bij hun ook echt op en niet naast.
    Wanneer ik ooit een show (binnen nu en 10 jaar, als het dan nog bestaat) wil laten schieten, is Laser Fireworks mijn eerste keuze.
    Laatst gewijzigd door Denjo; 9 mei 2010 om 21:19
    Het leven is een feest!

  15. #30
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Na een paar missers vind ik dat Hayo goed aan de weg is gaan timmeren. Volgens mij op dit moment de enige in Nederland die een goede Pyromusical kan neerzetten die voor 99% goed verloopt. Het is jammer van de verrekijker afstanden in Nederland maar men probeert het tenminste!

    Gr
    200mm

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •