Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 36
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Beetje raar dat ze het een assortiment noemen terwijl het per stuk verkocht wordt! Of ligt dat aan mij?
    Het assortiment is de verzameling van producten of diensten die een leverancier aanbiedt voor de verkoop.
    Het is een verzameling aan single shots
    Als ze het nou een pakket hadden genoemd, was het een ander verhaal.
    Het leven is een feest!

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik vind het ontzettend mooi, maar ik dacht dat het 3 voor 10 euro waren dat vond ik een ok prijs maar per stuk vind ik het wel veel hoor.

  3. #18
    VWC-Lid Lars Lawinepijl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooie mortieren. Waar kan je ze bemachtigen ? en wat is de prijs per karton ?

  4. #19
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Gewoon bij één van de Mercurius dealers (HIER tevinden)

    Er zitten er 18 in een karton 18×9,50 = € 171,- en dan misschien een korting of extra's licht aan de winkel.

  5. #20
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Hi Lars,

    Dit zijn voorgemonteerde singleshots/mortieren, die in het Ultimate Gold assortiment van Mercuirius zitten. Deze mortieren zijn dus verkrijgbaar via delaers die Deze collectie verkopen.

  6. #21
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Die eerste op het filmpje is toch de gold blink willow?
    Goed opgemerkt.

    Ik wilde vorig jaar een exemplaar van de Gold Blink Willow aanschaffen, maar nam dus per abuis, mortier B mee. Enigzins verward door de volgorde van de mortieren in het filmpje, en door het plaatje op de mortier zelf.

    Maar goed, nam dus per ongeluk de Silver Coconut mee, en ik moet zeggen dat dit echt een klasse van een mortier is. Na het afsteken hoorde je hier en daar de aaahs en de ooohs van het publiek (zo'n 30 man dat ook zat af te steken).

    De stijghoogte lag volgens mij ergens rond de 30 meter (ongeveer even hoog als de schoten van de Panter van de Dynasty Selection, van Wolff Vuurwerk.

    De afmetingen zijn, als ik het mij goed herinner (mat het even snel na op 31december) ong. 38 cm in lengte, (even groot als de Roman Candle Barrage van de Diamond Collection, Special Edition, Schuurmans Vuurwerk) 1,2 inch in doorsnede (van binnenuit).

    Mvg,


  7. #22
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik ben van plan één of twee van deze grote singleshots aan te schaffen, maar welke zouden jullie mij aanraden te kopen? Ik twijfel tussen de C: Brocade crown (is de 1e in het filmpje toch?) en de A: Silver coconut welke zouden jullie kiezen als jullie er één uitkozen?
    Hier nog het filmpje aangezien de filmpjes op de site van mercurius eruit liggen:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #23
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik zou voor de Brocade Crown gaan. De palm vind ik zelf niet zo mooi. De dahlia (?) vind ik ook erg mooi!

  9. #24
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Prijs 2009 is 9,50 gebleven.

  10. #25
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Mortier C heb ik uiteindelijk meegenomen, en wat een reus is dat ding zeg, ik schat zo'n 40 centimeter. Brocade crown staat er op die van mij, dat is het eerste uit het filmpje toch? Hoop ik tenminste, stond bijna op het punt om gewoon de silver palm te nemen omdat ik het daarvan zeker wist. Nouja ik zie het wel en maak ook een filmpje als het zover is

    Laatst gewijzigd door Mick39; 30 december 2009 om 22:48 Reden: Verkeerde foto

  11. #26
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Joepie had dus toch de goede te pakken!
    Gelukkig kwam er het gewenste boeket uit, stukken groter dan het boeket van bijvoorbeeld de MOAB en ook stukken mooier al zeg ik het zelf. De kogel kwam er met een doffe dreun uit en had een prachtig effect.
    Filmpie:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  12. #27
    VWC-Lid lordofthunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2008
    Locatie
    @ vwc
    Berichten
    246
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Vind persoonlijk de prijs te hoog. Als je kijkt naar de Ultimate Shot van Cafferata is de prijs/kwaliteitsverhouding veel beter.

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2005
    Berichten
    112
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Ik kan deze krijgen voor 22.50 ( 3 stuks ) is dit de moeite waard? Ik heb altijd gewoon een x aantal ( 10-12 stuks ) leuke blokjes met de waarde van 15-25 euro!
    Maar nu wel ik eens iets anders erbij.

    Is één zo'n schot echt VEEL indrukwekkender dan één schot uit een gewone cake zeg maar. laten we zeggen een wat betere cake bijv panter van dynasty?

  14. #29
    VWC-Lid lordofthunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2008
    Locatie
    @ vwc
    Berichten
    246
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifosi_17 Bekijk bericht
    Ik kan deze krijgen voor 22.50 ( 3 stuks ) is dit de moeite waard? Ik heb altijd gewoon een x aantal ( 10-12 stuks ) leuke blokjes met de waarde van 15-25 euro!
    Maar nu wel ik eens iets anders erbij.

    Is één zo'n schot echt VEEL indrukwekkender dan één schot uit een gewone cake zeg maar. laten we zeggen een wat betere cake bijv panter van dynasty?
    Ja absoluut. Ik heb deze vorig jaar op de demo in Dordrecht gezien en was zeer onder de indruk van de grootte van het boeket.

    Ik heb net de dummy gezien. Wat een enorm ding is dit zeg. Zou bijna zeggen dat dit niet legaal is.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    38
    Thanks
    38
    8 waarderingen in 6 posts
    afgelopen jaar had mijn broer ze ook gekocht, ik was zeer onder de indruk van deze mortieren. Namelijk een lekkere doffe dreun en het effect bleef zeer lang hangen tevens een goed gevuld boeket!

    Ps je trekt ook wel de nodige blikken als je hiermee in je hand komt aanwandelen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •