Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 85

Discussie: Asian Thunders

  1. #31
    VWC-Lid Asian Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2008
    Berichten
    96
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb ze nu ongeveer 2 / 3 jaar gehad. Zijn echt super dingen! :-)

  2. #32
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    damn dit jaar gingen ze zo lekker niet normaal.. sommige waren gewoon gelijk aan zwarte doos nitraten.. volgend jaar 1 of 2 karton nemen ipv. nitraten en rotjes

    weet iemand trouwens hoeveel er in een karton zitten ?

  3. #33
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Ik gok 36 pakjes maar omdat ze per 10 gaan in een pakje weet ik het niet zeker.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    bij GBV zitten in 1 doos 30 pakjes van 6 als ik het goed heb.
    In 2009 zeker weer bij een proline dealer kopen, dan komt er als het goed is een bulk verpakking te koop.

    Dan kun je gewoon in 1x 50 pakjes kopen. en dan heb je voordeel. ben benieuwt!

  5. #35
    VWC-Lid Vuurwerkshop7kamp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2008
    Locatie
    Rotterdam-Zevenkamp
    Berichten
    567
    Thanks
    54
    452 waarderingen in 209 posts

    asian thunders

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper-Rhenen Bekijk bericht
    bij GBV zitten in 1 doos 30 pakjes van 6 als ik het goed heb.
    In 2009 zeker weer bij een proline dealer kopen, dan komt er als het goed is een bulk verpakking te koop.

    Dan kun je gewoon in 1x 50 pakjes kopen. en dan heb je voordeel. ben benieuwt!
    In een doos zitten 30 pakjes.

    en we hebben er ongelofelijk veel van verkocht.

    Super hard en mooie boeketten.

    2 e dag waren ze al uitverkocht.

    Aankomend jaar zullen we ze echt van te voren reserveren, zodat we ze alle 3 de dagen van het begin tot het eind kunnen leveren.

  6. #36
    Banned pyrorboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juli 2006
    Locatie
    groningen-centrum
    Berichten
    300
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    net een multi colour rocket en 8 asian thunders afgestoken !! wat een geweld als je er 8 tegelijk doet. jammer genoeg heb ik door vergeten de asain thunder te filmen maar fotos heb ik wel gemaakt
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 6 februari 2013 om 14:51 Reden: Edit: foto's deden het niet meer

  7. #37
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Jongens niet over de binkies gaan beginnen, die discussie hebben wel algehad

    Ik kocht tot voorheen altijd de Shocks van Wolff, maar vorig jaar waren ze niet echt goed..

    Ik zit al een paar jaar met het idee om toch maar eens de AT's te gaan kopen..

    Na het bekijken van een aantal filmpjes ben ik eruit.. Knal is prima, harder als shock..

    En het siereffect doet het 'm toch hoor
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    ik neem mijn mening terug over dat de thunderkings de hardste single shot zou zijn! deze is echt geweldig goed dit jaar. had vorig jaar 1 pak en dit jaar maar 12 van genomen. nu heb ik er nog maar 11 omdat ik er ze net in een rekje heb afgeschoten achter elkaar maar deze hebben van alle single shot mortieren de hardste knal en het mooiste boeket oftewel een superrrrrr aanrader!

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    135
    Thanks
    30
    15 waarderingen in 10 posts
    Heb deze Asian Thunders vanochtend even uitgeprobeerd en die van dit jaar zijn gewoon weer super! Voor zowel knal als sier 10/10 en dus goed genietbaar. Thunder King is voor mij toch wat meer knal en minder sier effect. Overdag gebruik ik Asian Thunders meestal als knalvuurwerk omdat je die sier effecten dan toch niet ziet. Als het donker wordt draai ik ze om en wordt het siervuurwerk.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Berichten
    35
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    billyboem maak je niet een type fout want als je asian thunder meer sier vind hoezo doe je die dan overdag en de thunder king s'avonds?
    heb ze vandaag ook weer uitgeprobeerd ze doen het toch effe goed zeker in een put!

  11. #41
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ze zijn dit jaar erg goed man

    Goede knal, groot boeket en lekker goedkoop
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2005
    Berichten
    112
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 10 posts
    Ophouden met die discussie betreffende binkie/ ass thunder inderdaad zoals ik al eerder heb aangegeven is de binkie gewoon een single shot met de hardste knal van NL en geweldig voor overdag. Ik heb de echte colour salutes van brothers en die knallen goed. Nu ik wat binkies over de grond afstak ( ja natuurlijk niet de goede manier ) had ik zoiets van nou zo'n binkie doet niet veel onder als je het vergelijkt met een colour salute!
    De assian thunder daarvan heb ik een bulk staan en dat is prachtig voor in de avond! Ook een vrij goede knal ( wel stukje minder dan binkie ) maar wel een mooi sier effect.

  13. #43
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik heb 10 binkies naast 10 asian thunderking geschoten, binkies gingen veel minder hoog, en hadden een fellere knal. de asian thunderking gaat veel hoger maar de knal is minder constant er waren er bij die duidelijk harder ( doffer/zwaarder) gingen dan een binkie maar ook die veel minder hard gingen. Ik koop ze beide!
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    dit zijn echt goede single shots.
    deze gingen het hardste van alle single shots die ik had ik had 6verschillende soorten en deze gingen het hardste en ook het mooiste boeket kwam hier uit.

    maar zoals al eerder in dit topic gezegd is dat er bij mij op de asian thunders waar op stond dat ze in 2009 waren geproduceerd. stond er bij de goude up bursting to GLOD peony. wat ik wel een leuk detail vond

  15. #45
    VWC-Lid SweetCoconut's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    417
    Thanks
    543
    148 waarderingen in 76 posts
    prachtige dingen. koop seker weten een bullpack maar weet iemaned precies hoe hoog de lontjes zitten inverband met een doorlondproject.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •