Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland 3 [Ass.]

    Artikelnummer: 653
    Artikelnaam: Vuurwerkland 3
    Richtprijs: €109.50


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Brave & Wichers voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 4 August 2011, 15:51.

    #2
    Inhoud: 4x 19-schots cake, 2x super fontein, en 3 fantastische pijlen

    Dit is de beschrijving van mijn dealer (Vuurwerkcentrale), maar ik tel toch echt 7 cakes ipv. 6

    Comment


      #3
      hallo allemaal

      ik heb een vraag

      ik ben van plan om dit pakket te gaan kopen maar ik wil eerst weten hoe dit pakket is
      heeft iemand ervaring met dit pakket heeft iemand toevallig ook een filmpje van dit pakket

      groetjes alex

      Comment


        #4
        Ik zit ook naar die pakketten te kijken en vind er bar weinig info over, maar als ik de weinige reacties op ass.4 mag gebruiken denk ik dat 3 daar niet zoveel van zal ontlopen ?!

        Verkoopprijs voor dit jaar is iig € 10,00 omhoog gegaan naar € 109,00
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Ik heb dit pakket vorig jaar voorbij zien komen. Een vriend die bij mij O & N kwam vieren had dit pakket aangeschaft en we waren er beide niet echt van onder de indruk. Ik was even vergeten waarom dat ook alweer was, maar toen ik onderstaand filmpje tegenkwam wist ik het weer:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          De cakes zijn gewoon een beetje futloos en sloom. Meer dan middelmatig zijn ze niet. De fonteinen zijn gewoon zoals ieder fonteintje zou ik zeggen, gewoon wel geinig als je er niet teveel van heb. De pijlen waren wel goed geloof ik, al vind ik een pijl al wel vrij snel wel leuk. Vooral als ik naar de prijs kijkt zou ik zeggen koop wat losse cakes, en dan heb je waarschijnlijk veel meer spektakel in huis (de Super 3 cakes van Star zijn bijvoorbeeld wel een goed alternatief, of de Super 4 (Crown) van broekhoff en dan hou je nog wat geld over voor wat anders, een pijlenpakketje ofzo).

          Comment


            #6
            Aanvulling op startpost


            Artikelnummer: 653
            Artikelnaam: Vuurwerkland 3
            Afmeting: 210x110x1060 mm
            Bruto Gewicht: 6600 Gram
            Netto Kruitgewicht: ...
            Aantal Artikelen: 10 Artikelen
            Effectomschrijving: Tail, Time rain, Crackling, Strobe, Palm, Glitter, Star, Fountain
            Kartoneenheid: 3/1
            Richtprijs: €109,95

            Comment


              #7
              Productfilm:


              Alle rechten zijn voor Wolff Vuurwerk!

              Comment

              Working...
              X