Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 105
  1. #31
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zoooooo hahaha, wat een finale zeg! Supervet! Stikjaloers op jullie man!

    Geniet er vanavond maar weer van, de foto's en verhalen beloven een waanzinnige show!

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Het is een setje schitterende foto's, zeg. Het moet inderdaad een gave show geweest zijn. Ik ben jaloers ! De show van vanavond lijkt ook weer een mooie te worden als je de plaatjes ziet. Lekker veel single shots .
    Veel plezier vanavond!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
    Een stuk naast de setup van Zamorano Caballer waren de duitsers die morgen schieten (First class pyro events) al bezig met de voorbereidingen van hun show.
    En tot onze verbazing stond er naast hun eigen vrachtwagens ook een flinke vrachtwagen van Zaragozana. Het zit er dus dik in dat de show van morgen propvol zit met Zaragozana vuurwerk. I hope so hehe.
    hahahaha geweldig dit , ik ben 'n gigantische fan van de producten van zaragozana , dus ook de show van first class pyro events , brengt bij mij nu al hyper actieve neigingen naar boven .
    nogmaals bedankt voor dit verslag erik !!! .

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Door internet problemen gister nacht een iets verlaat verslag van gister hehe.

    De show gister van Zamorano Caballer was niet zoals verwacht, vergeleken met Götenborg een slechte show.
    Ze hadden uiteindelijk op het laatste moment nog waterbommen neer gezet gister middag, dit waren kleurbommen,crackling bommen,tourbillions en salutes. De salutes op het water gingen snoeihard. heerlijk.

    De rest van de show was niet echt overtuigend op wat mooie thema's en bommen na. al de opgestelde single shots hebben ze naar mijn mening echt slecht gebruikt, heel jammer.
    De finale was ontzettend rommelig en ''magertjes''... een deel van de salutes vertrokken al tijdens de sier finale en tijdens de salute finale werden er een paar verdwaalde sierbommen boven geschoten. na de salute finale bleef er ook nog een candle na pruttelen. erg slordig dus.
    Máár wel weer de kubus bommen langs zien komen, dat was een meevallertje hehe.

    Hier een paar fotos van de show van Zamorano Caballer:
    (Wegens rook, zijn er maar een paar fotos de moeite waard :P)













    De setup van First Class Pyro Events uit duitsland:

    Vanmorgen dus bij de setup van First Class Pyro Events wezen kijken, erg vriendelijke mensen. Er staat veel opgesteld, vooral héél veel 6'' shells.
    Verder staat er vuurwerk van 5 verschillende merken, zoals Stefan Falkenau van First Class Pyro Events had hij van deze 5 merken de beste spullen gekocht. Het zal ons benieuwen.

    Ze hadden van te voren aangegeven dat ze 2x 12'' zouden schieten maar er staan er 5 opgesteld hehe, wel lekker dus

    Leuke details:
    * 5x 12''
    * 5x 10''
    * vuurwerk van Jorge (vooral veel blokken),Nico Lünig,Ricasa,Pyro Art en Zaragozana.

    Straks even kijken wat er nog allemaal bij is gekomen.

    Hier alvast wat fotos van de setup:

    Een paar kartons 7'' shells


    Klein deel van de shells op 1 van de 3 posten met 5/6/8'' shells


    De 12'' mortieren


    één van de rekken met zaragozana single shots


    één van de dozen 3'' Zaragozana salutes


    Klein deel van ze candles van Zaragozana



    Verder heb ik ALLE tot nu toe geschoten fotos (show en setup) al in het album geplaatst voor jullie.

    Je kan ze hier bekijken:
    http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/browseimages.php?c=195
    Once a pyro, always a pyro

  5. #35
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Weer een mooie update vanuit Tarragona, bedankt!
    Ziet er weer goed uit voor vanavond, weer meer 12" als verwacht, nooit verkeerd natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe hij vanavond zal bevallen, aan het vuurwerk zelf zal het niet liggen.

    Overigens direct een goed voorbeeld dat het aantal kilo's niet uitmaakt, Zamorano had op papier ongeveer 2x zoveel kilo's aan vuurwerk staan, maar de show was toch als mindere ervaren.

  6. #36
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Bedankt voor de mooie foto's weer.
    Ben ook wel jaloers op jullie als ik al die spullen zo zie.

    Jammer dat de show tegen viel, je zegt zelf dat er wel leuke dingen in zaten, maar toch baal je aan het eind lijkt mij.

    Bij deze wil ik jullie nog heel veel plezier wensen.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Zamorano Caballer is uit de competitie gezet, geen enkele kans meer op een prijs.
    Zijn show was korter als het verplichte aantal minuten van 17, hun show was 16.27 min.

    Verder zijn we net dus weer naar de setup gegaan van First Class Pyro Events, man man man die hebben echt een berg staan hoor en zijn nog lang niet klaar.
    Overal stonden nog lege mortier rekken en er bleven mortieren en rekken uit de vrachtwagens komen. Onze verwachtingen van deze show zijn inmiddels redelijk groot hehe.

    Nog wat leuke details extra:
    * de 12'' bommen zijn van Igual
    * er staan 10'' bommen van Zaragozana
    * 8'' cilinders van Parente
    * 8'' spherische bommen van Ricasa
    * behoorlijk wat 3,4 en 6'' Zaragozana shells
    * Europese multi salute bommen met een Nico Lünig stikker erop (parente)
    * er staat een hele houten constructie vol met ''single rows'' gericht op het water en schuin boven het water.

    Hier nog een paar fotos van de setup:

    10'' Zaragozana shell:



    12'' Igual shell:



    Shells van Beko Vuurwerk:



    (links) multi salute cilinder van Parente:



    Één van de zoveel posten:


    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 9 juli 2008 om 17:12
    Once a pyro, always a pyro

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Zit je in Spanje op een terras met de pc ofzo?
    Je gaat toch niet binnen zitten in dat heerlijke land met dat heerlijk weer? Hup, achter de meiden aan of luieren in de zon! Nog een kannetje met ijskoude sangria op?

    Ik wens de heren beiden veel plezier. Jammer dat ik iets te laat was, hopelijk volgend jaar dan misschien mee.


  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
    * er staat een hele houten constructie vol met ''single rows'' gericht op het water en schuin boven het water.

    Hier een foto van die construcie:


    Once a pyro, always a pyro

  10. #40
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ziet er niet al te stabiel uit op de foto maar dat zal wel meevallen. Hier zullen ze vast over na gedachte hebben. Altijd een mooi effect om dikke single- shots te zien weerkaatsend over het water. Zal vast genieten zijn.

    Achter de contstructie nog een paar leuke waterbommen! Genieten geblazen dus!

    En oehooeeee een stukje Nederlands tijdens de show vanavond, hoop dat ze niet onderdoen tussen de andere shells.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 9 juli 2008 om 17:10

  11. #41
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Zo te zien is het een z-shape alleen dan niet van links naar rechts naar links maar steeds meer naar je toe gericht...
    Ben benieuwd wat voor gezicht dit geeft!
    Verder topfotos jongens bedankt!!!
    Geniet er van vanavond aan de spullen zal het niet liggen

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooi verslag, heren. Jammer dat de show van gisteren wat tegenviel. Vanavond moet wat de producten betreft weer iets moois worden. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de volgende foto's morgen .

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    zo dan, zoals we hadden verwacht/gehoopt na het zien van de setup was het een geslaagde show. Propvol met mooie bommen al vond ik de 12'' kamuro's van Igual erg tegenvallen, wel werd er een goede 12'' stutata geschoten (Zilveren polypen)
    De waterbommen die geschoten werden waren wel gaaf, er zaten mines tussen die op het water klapte en fonteinen die al draaiend over het water gingen.

    Je pikte zo de Zaragozana bommen er zo uit hehe ook op de foto trouwens, lekker fel En zoals verwacht werden er nog veel meer mooie bommen geschoten.

    De finale was heerlijk, propvol met peonys, al vond ik de salutes niet helemaal tot hun recht komen. Er zaten er ook aardig wat door de show heen trouwens.

    Al met al een goede show, met af en toe wel wat foutjes.. vooral met de single shots die niet altijd even goed gingen.


    Hier een paar fotos om een klein beetje een idee te krijgen van wat er vanavond de lucht in is gegaan:

    Rode effecten met er achter gouden watermines, vond ik zelf erg gaaf


    Paarse peonys to crackling


    12´´ stutata


    Palmtrees met een blok over het water geschoten










    Tot morgen, met dan op het menu...... Macedos pirotecnia uit portugal

    Once a pyro, always a pyro

  14. #44
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Geweldige fotos weer kerels alleen beetje dubbel he twee posts
    Maar mooi dat het een geslaagde show is geweest...!!!

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mooi verslag en goede foto,s Erik, waarvoor dank

    Iets over de show van gisteren:

    Ik las op FPM dat Zamorano Caballer is gediskwalificeerd omdat de show te kort geduurd zou hebben.
    Heb jij daar ook iets over vernomen?


Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •