Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24
    VWC-Lid
    Thanks
    76
    75 waarderingen in 19 posts
    Staat nu voor €99,95 te koop bij Outlet Gelderland

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    3.290
    11.336 waarderingen in 5.105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1908OTC Bekijk bericht
    Staat nu voor €99,95 te koop bij Outlet Gelderland

Omgerekend nog steed 50 euro voor een 450 grams cakes. nee deze lijn is mij veel te duur
    Vuurwerk doet de duivels dansen

VWC-Lid JanFireman's schermafbeelding
    Thanks
    40
    236 waarderingen in 65 posts
    Hier sluit ik me bij aan.

VWC-Lid
    Thanks
    189
    228 waarderingen in 106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
    Kartonprijs zeker?

Ze willen zich wegzetten als een exclusief merk dus laten we er niet op rekenen dat de prijzen veel beter gaan worden.
    Exclusief merk? Eerder een graai merk

VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Thanks
    643
    957 waarderingen in 478 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
    Exclusief merk? Eerder een graai merk
    Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?

VWC-Lid zemmer's schermafbeelding
    Thanks
    202
    936 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Zullen we dat oordeel even uitstellen tot we de productie kwaliteit hebben gezien?
    Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is

7. Deze 4 gebruikers waarderen zemmer voor het bericht:

VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Thanks
    643
    957 waarderingen in 478 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
    Het kan hoogstens evengoed als de video zijn, niet beter. Het zal niet veranderen dat dit merk gewoon overpriced is
    Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).

Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?

Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.

9. Deze 4 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:

VWC-Lid
    Thanks
    9
    22 waarderingen in 11 posts
    Kans is aanwezig, maar ik vind ik het wel weer een ongelooflijk negatieve invalshoek. Kijk maar naar mijn post geschiedenis, ik ben de eerste die zegt dat een product een misbaksel is van de bovenste plank. Maar we schieten deze importeur direct af (jaja, oud Katan...).

Wordt er een meerendeel met kooi geproduceerd, kraken we de bende alweer af vanwege de (advies)prijs. Kunnen we niet even wachten met het tot de enkels afzagen totdat we wat gezien hebben?

Overigens, ik vind de prijs ook aan de hoge kant maar ik laat me al te graag verrassen. Weten we vanaf dan wat we we hebben aan de gemaakte statements van deze importeur. Ik vind enkele producten er sterk uitzien op de krekel films.
    Eens. Eindelijk weer eens ramspul met kooi. Win-win (voor mij dan).
    Meeste kappen allemaal met die kooiverpakkingen blij dat er mensen mee doorgaan.
    Prijzen vind ik daarom acceptabel gezien het in kooi zit.

VWC-Lid
    Thanks
    1.009
    531 waarderingen in 167 posts

Over de kwaliteit hoeft idd niks negatiefs gezegd te worden, want de filmpjes beloven veel goeds.
    De films zien er goed uit en als alles in kooi komt is dit alleen maar positief. Alleen bij een prijs van 100,- haak ik persoonlijk wel meteen af, ofwel is mijn interesse meteen weg.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten