Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Festa Del Soccorso 2024

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Festa Del Soccorso 2024

    Beste leden,

    Ik Heb deze nieuwe discussie gestart in verband met dat ik erg geļnteresseerd ben om naar dit festival (Festa Del Soccorso) te gaan.
    Ik weet dat het festival niet meer zo is zoals jaren geleden (2016/2017) Toch wil ik nog wel een keer batterias meemaken (ook al zijn ze iets verzwakt)

    Via Facebook zag ik al goeie nieuwtjes voorbei komen over de shows.

    Hier bij een kleine mededeling die ik op facebook tegen kwam:
    Maximaal delen !!!! Goedemorgen vanuit de vereniging ProCivitate SanSevero na de vergadering van alle leden zijn we al bezig met de volgende plechtige patronviering 2024, met de intocht van nieuwe rionisten klaar om de traditie van onze streekbatterijen (batterias) voort te zetten, hierbij de lijst van aanwezige batterijen voor volgend jaar tijdens de twee dagen van de optocht van onze Zwarte Moeder ❤️💪👏
    Hier is de lijst:
    Rione Portalucera
    Rakethouder
    Rione Porta San Marco
    Via Fortore
    Via Marconi
    Via Rione V. Zingari Luciani
    Grondwetplein
    Kroningsplein
    Bijgebouwde vierkant
    Rione Via Mazzini - Official
    Rione Sóp 'u Rusąrjė
    Via Don Minzoni
    Rione Arc a nčvė
    Horazio Castelli Straat
    Siciliėstraat
    Blijf kijken want ons spannende nieuws is nog niet voorbij!!!!
    🧨💥🏃

    Ik had al vernomen dat het festival ergens in mei zal plaatsvinden echter de exacte datums weet ik niet, Ook weet ik verder niet hoe alles werkt zoals waar vind ik de batterias? Rond welke tijd zijn de batterias? welk vliegveld kan ik het beste pakken? enzovoort.

    Zijn er andere liefhebbers die hier dit jaar heen gaan of die wat tips en tricks hebben voor een onvergetelijke Festa del soccorso vuurwerk ervaring?

    Zo ja plaats je verhalen tips en tricks in deze discussie en wie weet zien we elkaar wel in san severo!

    #2
    Zou lekker op Bari vliegen en daar auto huren. Is maar 1,5uur rijden! En mocht Napels goedkoper zijn/betere vlieg datum, dan die pakken, wel iets langer onderweg met de auto.

    Comment


      #3
      18-19-20-21 Mei is het dit jaar

      Comment


        #4
        De beelden zien er al tof uit!
        Klapchi

        Comment


          #5
          TSP TheShootingPyro hoe is het bevallen? Beetje gelukt met de hele voorbereiding? Voor ons staat volgend jaar een tripje naar San Severo ook hoog op de wishlist. Mocht je nog tips hebben hoor ik het graag.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment

          Working...
          X