Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door granddessert Bekijk bericht
    Goedemiddag allemaal,

    Tijdje wat rustiger geweest dus tijd voor een update! Geen lang verhaal, maar gewoon wat bullets:

    - Ronde 2 zal eind februari stoppen. We gaan daarna inventariseren en komen vervolgens nog een laatste keer terug met een vroegboekronde. Van sommige artikelen komt er dan nog wat extra voorraad beschikbaar die inmiddels op uitverkocht staan op de shop. Voor ronde 3 zal er ook een speciaal avondblok beschikbaar komen. Je kunt vanaf dan intekenen om op 28 december in de avond je bestelling op te halen (tussen circa 21:00 - 23:00 uur).
    - De tijdvakken voor de ochtend zitten bijna vol. Er is nog ruimte maximaal 7 klanten.
    - Ik probeer dit weekend nog een extra actie te droppen.

    Fijn weekend!

    Groeten, Jan
    Niet te gek doen Jan, anders moet ik straks met de aanhanger komen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
      Niet te gek doen Jan, anders moet ik straks met de aanhanger komen
      Ik zeg doen
      Wat is het mooiste werk?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
        Ik zeg doen
        Dan ga ik op jullie lijken haha..
        Kodiaq ervoor en gaan!

        Comment


          Weekend is bijna om .. (actie)

          Comment


            Ik zat er ook een beetje op te wachten indd! Het proberen toch niet gelukt denk ik.. helaas

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door TDbusch Bekijk bericht
              Ik zat er ook een beetje op te wachten indd! Het proberen toch niet gelukt denk ik.. helaas

              Ik vond het wachten ook lang duren. Uiteindelijk toch maar wat artikelen besteld

              Comment


                Kofferbak zit al vol op dit adres, dus a.u.b. geen hele gekke acties meer

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
                  Kofferbak zit al vol op dit adres, dus a.u.b. geen hele gekke acties meer
                  Je mag het gewoon bij mij achterin leggen hoor

                  Comment


                    Goedemiddag allemaal,

                    Het is afgelopen weekend toch niet gelukt. Maar hierbij is dan de extra deal. Een combideal met 5 cakes. Gooi ze samen in de winkelmand en de korting wordt automatisch toegepast! Normaal heeft dit pakket een adviesprijswaarde van €156,30. Nu tijdelijk voor €92,50!

                    - Whipplash - vorig jaar nieuwkomer en volgens mij terug te vinden in top 10 van beste cakes van afgelopen jaarwisseling hier.
                    - Pearlodian - een leuke cake met o.a. W-shape en verschillende effecten
                    - Stars over Vienna - geen uitleg nodig hier
                    - Cool Beauty - heel sierlijk met tails en veel kleuren
                    - Galactus - heerlijk 20mm ramblokje. Goed tempo, etc.

                    Doe er je voordeel mee of niet.

                    Deze actie is nog te bestellen t/m aankomend weekend. Ook ronde 2 loopt hierbij nog net iets langer door. Het weekend pakken we er nog bij. Tot snel!

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	donadoni_combideal.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,7 KB
ID:	1609379

                    Comment


                      Mooie actie Jan!
                      De Whiplash voor 14,-. Pearlodian voor 12,50. Stars over Vienna voor 19,-. Cool Beauty en Galactus voor 23,- per stuk!
                      Dat zijn mooie freakprijzen van en voor liefhebbers.
                      Werkt Aanstekelijk

                      Comment


                        Wel weer lastig dit hoor... als het zo door gaat staan we einde het jaar in het rood!
                        Ben ook heel benieuwd welke extra voorraad er nog komt.

                        Comment


                          3e ronde al in de startblokken?

                          Comment


                            Na Las Fallas denk? haha

                            Comment


                              Kunnen jullie al iets zeggen over de beschikbaarheid van de Mayday? Dat is zo een unieke topper!

                              Comment


                                Ik vond de mayday wat minder aangezien die toch iets anders was dan het filmpje helaas de effecten waar ik op hoopte die zaten er eigenlijk niet in...

                                Comment

                                Working...
                                X