Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" 200 Shots Assorted Display Box.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1.2" 200 Shots Assorted Display Box.

    Artikelnummer: 5112.
    Artikelnaam: 1.2" 200 Shots Assorted Display Box.
    Bruto Gewicht: ...
    Netto kruitgewicht: ...
    Aantal schoten: 200.
    Effectomschrijving: 200 schoten van het maximale kaliber!!
    Deze box is een mix van van verschillende effecten!! Als je van dik houd dan hoort deze bij jou in de collectie!!
    Tube diameter: 30 mm.
    Tijdsduur: 110 seconden.
    Stijghoogte: ...
    Kartoneenheid: ...
    Adviesprijs: € 299,99,-
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	tof.png
Vertoningen:1
Grootte:304,1 KB
ID:	1619159

    #2
    Dikke bak was dit hoor, flinke klappen kwamen hier vanaf. Gaat er echt wel weer komen als ik hem weer tegenkom. Later volgen nog beelden van enkel en een keer dubbel geschoten.
    Klapchi

    Comment


      #3
      Prachtige bak met goed uitgewerkte effecten, lekker divers. Komende jaarwisseling mag deze hier in de straat vlammen met goed weer. De dikste film van deze box is van rommetje:

      Comment


        #4
        Deze was absoluut van een ander level, stak met kop en schouders boven alles uit. Enorm harde klappen en dikke spreiding.
        Let op: ook nog gefilmd in groothoekstand, in werkelijkheid dus nog groter.

        Comment


          #5
          Waar was deze afgelopen jaar te koop?
          En werd deze nog goedkoper aangeboden dan de in de startpost genoemde adviesprijs?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sharpshooter85 Bekijk bericht
            Waar was deze afgelopen jaar te koop?
            En werd deze nog goedkoper aangeboden dan de in de startpost genoemde adviesprijs?
            Wij hadden er 4 geleverd gekregen, vooral voor eigen gebruik. Hadden er 1 over, die ging in de outlet voor 239 of 249 weg uit mijn hoofd.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Sharpshooter85 Bekijk bericht
              Waar was deze afgelopen jaar te koop?
              En werd deze nog goedkoper aangeboden dan de in de startpost genoemde adviesprijs?
              Vuurwerk Outlet deed deze met Black Friday weg voor €200. Denk dat ‘ie toen hard is gegaan hier op het forum.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                Deze was absoluut van een ander level, stak met kop en schouders boven alles uit. Enorm harde klappen en dikke spreiding.
                Let op: ook nog gefilmd in groothoekstand, in werkelijkheid dus nog groter.

                Nou...ik heb wat filmpjes gezien en ik na 30 seconden ben ik het wel beu. Conceptloos bam bam bam. Voor mij een slaapverwekkende bak. De effecten op zich zijn goed en spreiding is groot. Maar er is wel meer nodig, voor mij, om echt te genieten. Variatie, waaiers erin, echt andere effecten. Zo'n Knisternder Funkenhimmel bijvoorbeeld en zo zijn er gelukkig wel meer. Maar...ieder het zijne!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                  Maar er is wel meer nodig, voor mij, om echt te genieten. Variatie, waaiers erin, echt andere effecten.

                  Over variatie tekort kun je in deze bak iig niet spreken, want die is er wel genoeg
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                    Nou...ik heb wat filmpjes gezien en ik na 30 seconden ben ik het wel beu. Conceptloos bam bam bam. Voor mij een slaapverwekkende bak. De effecten op zich zijn goed en spreiding is groot. Maar er is wel meer nodig, voor mij, om echt te genieten. Variatie, waaiers erin, echt andere effecten. Zo'n Knisternder Funkenhimmel bijvoorbeeld en zo zijn er gelukkig wel meer. Maar...ieder het zijne!

                    Comment


                      #11
                      Hierbij nog mijn video. Heb deel 2 opnieuw moeten aansteken want ik had het doorlonten op straat verprutst dus die heb ik in de video erachter geplakt. Ik vond dit naast crackle king wel de topper van de avond en zeker die €200 waard

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Totaal niet opgevallen deze compound, maar wat een dikke bak zeg. Heeft van alles in huis, effecten zijn groot, veel kleur en een heerlijk tempo. Hopelijk komt deze dit jaar bij meerdere shops te liggen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Heb deze nu 2 jaar achter mekaar mogen schieten en hij blijft goed.
                            Komt er dit jaar zeker weer

                            Comment


                              #15
                              Prachtige box! Wij kregen deze als vervanger aangeboden voor twee keer simply the best. Uiteindelijk voor iets anders gegaan maar hopelijk is deze dit jaar te bestellen voor een schappelijke prijs!

                              Comment

                              Working...
                              X