Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geen nieuwe Weekacties?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
      Een bak die ik normaal gesproken niet aangedurfd zou hebben, maar via deze weg toch erg blij mee ben!!
      +1 zelfde hier inderdaad.

      Comment


        Als ie presteert zoals op de productfilm ben ik een zeer tevreden mens :-)

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door rollingthunder Bekijk bericht
          Lesli Importeert niks meer met kooi en zeker niet wat ook op de Duitse markt te koop is. Maar hopelijk zit ik ernaast;)
          Geen zorgen, met name voor de duitse markt wordt met kooi geïmporteerd... denk aan booze brothers en criminal Pitstop als voorbeeld. Het klopt wel dat het bij dit product nog niet bekend is, maar zeker niet alles is kooiloos!

          Comment


            Met of zonder kooi. Ik ben er super blij mee.een 2 kg blok voor dit geld vind je niet veel meer. Super bedankt Outlet!!!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Geen nieuwe Weekacties?
              Vergeten door alle drukte rondom de mystery deal.. .. maar ik zou zeggen kom er maar in Outlet..
              2024 >> 25

              Comment


                Yes, wanneer komen de nieuwe weekaanbiedingen?

                Comment


                  Gelet op mijn opmerking in het product topic, heb ik nu spijt de eerste mystery deal niet te hebben besteld! Kan voor dat geld niet tegenvallen.

                  Comment


                    Eerlijk is eerlijk, had er iets anders van voorgesteld/gehoopt. Beetje op laten hypen. Mysterie is blijkbaar niet aan mij besteed, toch meer een zekerheidspersoon. Fijn dat er veel mensen blij mee zijn! Ik sla ze van nu af over en ga voor zekerheid. Benieuwd naar de nieuwe weekactie’s!
                    Heeft u misschien een vuurtje?

                    Comment


                      Mooi bakkie! Ik ben tevreden Lijkt me een prima deal

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
                        Eerlijk is eerlijk, had er iets anders van voorgesteld/gehoopt. Beetje op laten hypen. Mysterie is blijkbaar niet aan mij besteed, toch meer een zekerheidspersoon. Fijn dat er veel mensen blij mee zijn! Ik sla ze van nu af over en ga voor zekerheid. Benieuwd naar de nieuwe weekactie’s!
                        Gelukkig was het niet eentje om je echt een buil aan te vallen. Zoals jij sta ik er meestal ook in, teveel financieel risico hou ik niet van met m'n beperkte budget en nogal specifieke productwensen. Deze keer mss niet wat gehoopt maar dat konden we weten. Hij past alsnog in de jarenlange trend van de Outlet acties en de prijs is super natuurlijk. In het voorjaar is er wat monetaire ruimte door diverse teruggaves maar heb elk jaar ook veel mysteries waar ik spijt van heb ze niet te hebben gekocht.
                        Ik had gister zo'n brainfart "ik kan wel eens een heel jaar alleen maar de mystery acties kopen" denk dat je dan voor erg lage prijs een leuke collectie hebt alleen vrijwel niks dat je zelf gekozen had maar wel verrassend en naar de positieve kant doorslaand

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door LompeBoer Bekijk bericht
                          Ook ik heb deze geruchten gehoord , hopelijk vrijdag meer nieuws hierover en anders de week erop.
                          Hey Lompe, hier nog wat nieuws over? En dan voor Joure?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
                            Hey Lompe, hier nog wat nieuws over? En dan voor Joure?
                            Jammer genoeg nog niet. Zodra er meer info is word dit met jullie gedeeld.

                            Comment


                              Nou, het is wel eens tijd voor een nieuwe Mysterydeal, of niet?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                                Nou, het is wel eens tijd voor een nieuwe Mysterydeal, of niet?
                                Als ze op dit tempo mystery deals zouden toevoegen zou je in december inmiddels hun hele assortiment als ''mystery'' opgekocht hebben

                                Comment

                                Working...
                                X