Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2024; tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Is het een idee om al die producten van Hello Fireworks een eigen topic te geven, nu staan ze onder overig in vuurwerkwinkelcollecties een beetje onder gesneeuwd ?
    Die staat op de planning, komt goed
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      VWC lid van het jaar, iemand die het meeste toevoegt en behulpzaam is. Hang er ook maar een mooie prijs aan. Ik heb al een kandidaat

      Comment


        #33
        Geen tip of suggestie maar een compliment, ik zag dat er bij de nieuwe Hello producten "Kooi/zonder kooi: ..." toegevoegd is aan de product info. Ondanks dat dit idee eerder geopperd en afgewezen is lijkt het er nu toch bij te komen en ik denk dat velen van ons daar erg blij mee zijn
        Het mooiste werk is vuurwerk!

        Comment


          #34
          Waar zie je de info of het met kooi/zonder kooi is? op de site van hun zie ik het niet en op youtube ook niet

          Comment


            #35
            Staat vaak wel in de catalogi voor dealers of komt wel via dealers bekend

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door samitchy Bekijk bericht
              Waar zie je de info of het met kooi/zonder kooi is? op de site van hun zie ik het niet en op youtube ook niet
              Ik had het over de nieuwe producten hier op VWC, bij de nieuwe topics van Hello producten staat het er nu bij. We zijn uiteraard wel afhankelijk van input en we kunnen alleen maar hopen dat de importeurs het ook bij de producten gaan vermelden, dat is nu maar zeer beperkt het geval. Anders zal de info pas later komen van een winkel of koper.
              Het mooiste werk is vuurwerk!

              Comment


                #37
                We gaan het zoveel mogelijk toevoegen inderdaad, dit hebben we besproken bij de jaarlijkse crew meeting. We zullen zien hoe eenvoudig die informatie te verkrijgen is, in feite moet het niet zo moeilijk zijn.
                Anderzijds, de gekozen compound van het jaar is kooiloos dus het zegt niet direct iets.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  We gaan het zoveel mogelijk toevoegen inderdaad, dit hebben we besproken bij de jaarlijkse crew meeting. We zullen zien hoe eenvoudig die informatie te verkrijgen is, in feite moet het niet zo moeilijk zijn.
                  Anderzijds, de gekozen compound van het jaar is kooiloos dus het zegt niet direct iets.
                  Geen kooi hoeft niet per definitie te betekenen dat een product niet goed zal presteren, dit is inderdaad bewezen met de 400sh TDS en ook met diverse andere, met name 20mm, producten. Aan de andere kant hebben we ook een aantal 25mm en 30mm producten gezien zonder kooi, ook in de hogere prijsklasse, die zwaar tegenvielen (Evo en Pangu bijvoorbeeld). Het is niet onomstotelijk bewezen dat er bewust concessies zijn gedaan om de noodzaak van een kooi te voorkomen maar het wijst er wel op. Bij Vulcan hebben we gezien dat de vervangers zonder kooi van een aantal uitloop producten met kooi significant minder presteerden dus ook dat wijst in die richting. Al met al juich ik de toevoeging van de informatie toe en wat iedereen er vervolgens mee doet moeten ze zelf weten maar ik ben na het debacle met sommige nieuwe producten zonder kooi toch wel sceptisch geworden en zal veel eerder voor producten met kooi kiezen.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                    Ik zag hier van de week een topic over ouderwetse kanonslagen oppoppen in de nieuwe berichten, wat daarna gesloten werd. Dan bekruipt me toch een enorm teleurgesteld gevoel..

                    Daarnaast las ik in het topic winkeltopics gesloten dat de lijn van hlv en de branche etc wordt gevolgd betreft legaal toegestaan vuurwerk dat mag worden afgestoken binnen de 8 uurtjes. Als dat de lijn is, zouden een hele hoop producttopics wel gewoon open moeten toch? Het overgrote deel in het buitenland te koop is in Nederland legaal.
                    Zo ook 25 kilo max kopen in buitenlandse winkels de laatste 3 dagen.
                    Dat vond ik wel opmerkelijk. Als dat het verweer is, zou er een hoop weer wel open mogen.

                    Inhoudelijk: het topic regels van het forum klopt niet meer.
                    *bewuste knip*

                    Ik wil graag nogmaals onder de aandacht brengen dat het topic regels van het forum, waar nadrukkelijk bij vermeld staat: lees dit eerst. Niet meer actueel is en niet klopt met de regels die daadwerkelijk gehanteerd worden.

                    Voor nieuwe leden ook fijn denk ik.

                    Ps: ik heb nog steeds dezelfde mening over de nieuwe regels en hoe er wordt omgegaan met het vrij delen van meningen en info vanuit leden, maar dan is nou eenmaal het feit dat moderatie bepaald. Vandaar ook fijn als de regels duidelijk en up to date staan vermeld in het betreffende overzicht.

                    Comment


                      #40
                      Daar wordt aan gewerkt en zullen binnenkort online komen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Als je trouwens iemand negeerd en die persoon plaatst een bericht krijg je dit:

                        "Dit bericht is niet zichtbaar omdat *** op je negeerlijst staat."

                        En kan je alsnog op een link klikken om dat bericht te openen waarna je je alsnog weer ergert over die persoon

                        Kan het niet zo gemaakt worden dat je heel die text niet ziet?

                        Op de chat gaat het wel zo

                        Comment


                          #42
                          Op de homepagina een kolom met de laatste 10 of 20 recente topics/reacties

                          Comment


                            #43
                            Is het mogelijk om na de poll van de beste cake/compound/nieuwkomer het top 10 lijstje in een apart topic op te sommen?

                            Nu staat de uitslag ergens in het midden van dat topic en is het niet echt makkelijk terug te vinden. Ook is dat handig voor eventuele nieuwe leden of leden die ideeën/tips willen qua producten.

                            Comment


                              #44
                              Kan er wat gedaan worden aan de mobiele versie van de site, het is niet echt mobile responsive en vooral de chat is niet goed te volgen.

                              Comment


                                #45
                                Een aantal jaren geleden met VWC tweetal importeurs mogen bezoeken, gewoon een kijkje achter de schermen. Nu denk ik dat dat tegenwoordig niet makkelijk te organiseren zou zijn, maar dat lijkt mij wel weer een keer leuk om te doen. Zou VWC bij diverse Importeurs een balletje kunnen opgooien om te kijken ofdat misschien weer een keertje mogelijk is?
                                Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                                Comment

                                Working...
                                X