Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2024; tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Een aantal jaren geleden met VWC tweetal importeurs mogen bezoeken, gewoon een kijkje achter de schermen. Nu denk ik dat dat tegenwoordig niet makkelijk te organiseren zou zijn, maar dat lijkt mij wel weer een keer leuk om te doen. Zou VWC bij diverse Importeurs een balletje kunnen opgooien om te kijken ofdat misschien weer een keertje mogelijk is?
    Dat lijkt me ook wel vet!

    Comment


      #47
      Is er een mogelijkheid dat hier ook een stemronde komt voor de beste fluitbak en/of salutecake?
      Werkt Aanstekelijk

      Comment


        #48
        Het opnemen van ''Omlabeling van:'' bij de product topics zou naar mijn mening een waardevolle toevoeging zijn.

        Comment


          #49
          Het opnemen van batches zou ook een mooie toevoeging zijn. Zowel de notatie daarvan verschilt per importeur, maar ook het aantal batches per jaar. Dan kan je veel beter nagaan of een product opnieuw is geïmporteerd of dat je hetzelfde product kan verwachten omdat er geen nieuwe batch is uitgekomen. Deze moeten dan natuurlijk wel actief en correct worden bijgehouden, liefst ook met een corresponderende productie film van het product.
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            #50
            We zullen deze opties bespreken. Staat genoteerd!

            Comment


              #51
              Dat kost wel een paar extra monniken...

              Comment


                #52
                Kunnen er niet enekele lijnen die nu onder Duitse producten vallen niet worden opengesteld/verplaatst, nu worden ze namelijk wel te koop in Nederland aangeboden. Als voorbeeld de EVOMeister lijn. Of moeten er nieuwe topics worden aangemaakt in het Nederlandse gedeelte van het forum ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Kunnen er niet enekele lijnen die nu onder Duitse producten vallen niet worden opengesteld/verplaatst, nu worden ze namelijk wel te koop in Nederland aangeboden. Als voorbeeld de EVOMeister lijn. Of moeten er nieuwe topics worden aangemaakt in het Nederlandse gedeelte van het forum ?
                  heren, gaarne een reactie aub
                  Laatst aangepast door omepje; 3 June 2024, 21:46.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht

                    heren, gaarne een reactie aub
                    Soms denk ik ook, waar zijn die admins en moderators haha?

                    Comment


                      #55
                      Mijn dealer hier in Friesland verkoopt dit jaar een groot deel van de Riakeo collectie. Is het mogelijk om die te bespreken in de Binnenlandse topics?
                      Het beste van VWC

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Guusje Bekijk bericht
                        Mijn dealer hier in Friesland verkoopt dit jaar een groot deel van de Riakeo collectie. Is het mogelijk om die te bespreken in de Binnenlandse topics?
                        Riakeo komt ook naar nederland via Lesli, speciale producten voor ons in 1.4G
                        Knaldrang

                        Comment


                          #57
                          De collectie van Riakeo in Nederland is nu te zien bij een gigant in Friesland

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht

                            heren, gaarne een reactie aub
                            Er zijn voor ons nog wat problemen met het verplaatsen van topics, zodra dit gefixt is pakken we dit op. Maar laat ons vooral weten om welke artikelen het gaat.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Zat net even in de polls van vorig jaar te kijken (beste compound, cake enz.). Is het een idee om de top 10 in de startpost te zetten ? Is handig om snel de toppers van vorig jaar te kunnen vinden bij het maken van de lijsten voor dit jaar.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Zat net even in de polls van vorig jaar te kijken (beste compound, cake enz.). Is het een idee om de top 10 in de startpost te zetten ? Is handig om snel de toppers van vorig jaar te kunnen vinden bij het maken van de lijsten voor dit jaar.
                                Dat kan zeker. Moment, passen het zo direct aan.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X