Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2″ Prince of Darkness - Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1.2″ Prince of Darkness - Giga Compound

    Artikelnummer: 4501
    Artikelnaam: 1.2″ Prince of Darkness
    Bruto Gewicht: 82,5 kg
    Netto Kruitgewicht: 10.000 gram
    Aantal Schoten: 500 schoten
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/5
    Adviesprijs: €500,-

    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

    #2
    Voor de zekerheid een nieuw topic aangemaakt. Hij lijkt voor 90% op de 1.2″ Stars From Hell. Echter een andere finale + ander artikel nummer.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

    Comment


      #3
      Bruto gewicht van 82,5 kilo ? Dat is nog al wat
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Deze en Stars of Hell....hoe kom je eraan? Ze zijn er, ik kende met name de Stars of Hell wel maar die wordt echt zo zelden aangeboden. Misschien niet eens iets voor mij, maar waar kun je deze kopen? Wat vond je ervan? 500 schoten, 30 mm, 10 Kg Nem....Doet me wel denken, afgaande op de getallen, aan F3 compounds of zelfs F4. Zal vast niet zo ijn, maar als ik vandie 76 Triplex blokken zie dan lijkt het behoorlijk op elkaar.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
          Deze en Stars of Hell....hoe kom je eraan? Ze zijn er, ik kende met name de Stars of Hell wel maar die wordt echt zo zelden aangeboden. Misschien niet eens iets voor mij, maar waar kun je deze kopen? Wat vond je ervan? 500 schoten, 30 mm, 10 Kg Nem....Doet me wel denken, afgaande op de getallen, aan F3 compounds of zelfs F4. Zal vast niet zo ijn, maar als ik vandie 76 Triplex blokken zie dan lijkt het behoorlijk op elkaar.
          Dit is gewoon een F2 compound. Zie filmpje. Deze was (beperkt) te koop in een vuurwerkhal in Zwolle.
          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            #6
            Rubro/Mania importeert wel meer winkeliersproducten waar weinig over bekend is en vaak niet eens dezelfde producten bij die winkeliers maar allemaal verschillende compounds. Zijn dus gewoon winkels die dat aanvragen oid, je zag het ook vaak bij Steenbergen, Breda vuurwerk, de Outlet dit jaar etc. In het algemeen goed spul allemaal en niks spannends aan maar gewoon minder bekend. De enige die we vaak op het forum van te voren zien zijn de gene van de freakshops terwijl er meer winkels zijn met eigen lijn producten.

            Comment


              #7
              Divers en goede effecten alleen het duurt allemaal veel te lang ....in mijn optiek duurt een goede box max 2 a 3 min dit is echt tuin stoel tempo

              Comment

              Working...
              X