Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Magnum Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Dank voor die verder verhelderende toelichting. Komen veel aspecten bij kijken hè
    Komen zeker veel aspecten bij kijken, waar je als dealer rekening mee moet houden. Neemt uiteraard niet weg dat er dealers met minder commitment zijn, slecht op de hoogte zijn, te laat bestellen etc. Op de pakbon van de grote levering staan vervolgens veel nulletjes en de vervangers worden zonder enige logica toegepast. Goed om bij twijfel altijd contact op te nemen met de dealer zelf.

    Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
    Ja maar dan is die 25%/30% een wassen neus voor sommige mensen, ik ben er overigens heel blij mee! Dus niet mee stoppen AUB! Want er is gewoon een kans dat je die spullen niet gaat krijgen en mensen gaan er van uit: "Webshop gaat open, alles is beschikbaar bij zowel importeur als dealer". Alle bestellingen die hier uit komen kan je toch gewoon al in bestelling zetten voor de dealer, want die zijn al verkocht. Ik snap dat voorverkoop 5 dagen voor o&n een ander verhaal is, als de winkel zijn voorraad dan niet up to date heeft heb je een probleem ja.
    Ik snap zeker wat je bedoelt. Ideaalbeeld zou zijn dat een importeur met een voorraadsysteem werkt en een x aantal karton Caïro Crackling vrijgeeft. Zodra iemand 2 karton bij een dealer bestelt, gaat het automatisch van de beschikbare voorraad af en als alles is verkocht, komt het artikel in iedere webshop op uitverkocht te staan. In de praktijk is een dealer echter zelf verantwoordelijk voor zijn eigen webshop en dient hij of zij tijdig in te kopen.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
      Ja maar dan is die 25%/30% een wassen neus voor sommige mensen, ik ben er overigens heel blij mee! Dus niet mee stoppen AUB! Want er is gewoon een kans dat je die spullen niet gaat krijgen en mensen gaan er van uit: "Webshop gaat open, alles is beschikbaar bij zowel importeur als dealer". Alle bestellingen die hier uit komen kan je toch gewoon al in bestelling zetten voor de dealer, want die zijn al verkocht. Ik snap dat voorverkoop 5 dagen voor o&n een ander verhaal is, als de winkel zijn voorraad dan niet up to date heeft heb je een probleem ja.
      Als je voor een dealer gaat die er zelf ook voor gaat, met een bewezen staat van dienst en fatsoenlijke communicatie dan zul je niet snel tegen dit soort problemen aanlopen. Ik denk dat iedereen wel weet op welke dealers je kunt vertrouwen en welke wellicht wat minder. Wil je echter per se dicht bij huis shoppen of "voor een dubbeltje op de eerste rij zitten" en kies je voor een ondernemer die aan het eind van het jaar een paar extra centjes mee wil pakken door wat vuurwerk te verkopen dan moet je er niet van uit gaan dat het een liefhebber is die begrijpt dat je het product wilt hebben wat je besteld hebt. Die hebben zelf niets of weinig met vuurwerk, hebben geen benul wat het verschil is tussen het ene en het andere product en besteden er zo min mogelijk tijd aan want het is immers enkel een lucratieve bijverdienste.

      Zo kies ik er zelf voor om voornamelijk bij een paar shops te bestellen waar mensen rondlopen die zelf ook liefhebber zijn, waar ik antwoorden op m'n vragen krijg, die hun best doen om te kunnen doen wat ze beloven, een assortiment hebben dat op mijn wensen aansluit en die daarnaast ook nog eens aantrekkelijke prijzen bieden. Ik ben me er van bewust dat ik op die manier echt niet altijd de laagste prijs betaal omdat een dealer nu eenmaal niet overal de goedkoopste mee kan zijn maar behoudens wat vervangers ivm de vele afkeur bij Magnum heb ik wel overal precies gekregen wat ik besteld heb.
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #48
        Inhoudelijk voor dit topic:

        1. Kan er een compound Cairo / Ultimate Chry komen (ishape)
        2. Kan de 1.2 Extreme Fireworks Show in NL vast in het assortiment komen?
        3: kunnen er meer boxen komen van het uitzonderlijke niveau van deze 1.2 extreme fireworks show (evt. Ook in minder of meer dan 100sh).
        4: Kunnen jullie iets met fluit importeren?
        5: blijft de cairo/ ultimate chry in 2024 in het assortiment?
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #49
          Idd even 'back on topic'

          Comment


            #50
            Het betreft een product van een importeur die inmiddels niet meer actief is, maar is het met de huidige wetgeving nog mogelijk om zo'n soort product te maken? En zo ja, wellicht een idee voor jullie assortiment voor komend jaar?

            Comment


              #51
              Wordt met de huidige regels voor stabiliteit een moeilijk, maar niet onmogelijk, dingetje...

              Comment


                #52
                Simpel een vraag/ suggestie.
                Een Cairo 100

                Cairo shape 100

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Simpel een vraag/ suggestie.
                  Een Cairo 100

                  Cairo shape 100
                  Hier nog een voorstander en GEEN Variant met kleur of andere effecten gewoon Caïro 100..

                  Comment


                    #54
                    Idd en het liefst Z-shape met een dubbele W-shape finale.

                    Comment


                      #55
                      Blijven jullie met kooi importeren?

                      Comment


                        #56
                        Als fonteinen liefhebber heb ik een aantal jaar geleden de eruptor meegenomen zonder dat ik precies wist wat voor product het was.. ik heb met een hoop gejoel naar het potje gekeken, een fantastisch ding!! Helaas afgelopen jaar de laatste ervan aangestoken. Zou er een nieuwe variant van dit geweldige product op de markt kunnen komen? :

                        Comment


                          #57
                          Worden er nog nieuwe mines geimporteerd door jullie ?

                          Comment


                            #58
                            Staat er al een bezoek bij Magnum gepland?

                            Comment

                            Working...
                            X