Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spit it out

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spit it out

    Geweldige cake fontein! Heeft iemand deze al eens geschoten? Hij komt hier dubbel!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	64e634cabf9c50.5539377304712.png
Vertoningen:1
Grootte:770,3 KB
ID:	1619056

    Laatst aangepast door Rumbie; 9 December 2023, 15:40.
    Fireworks it's an art not a crime

    #2
    Geweldig stukje vuurwerk. Hier gaan we van genieten.
    075 zaantjee

    Comment


      #3
      Ziet er inderdaad erg leuk uit!
      31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

      Comment


        #4
        Erg leuk om te zien ja! Kan je deze gewoon via vuurwerkplanet kopen? Of is het voor de Duitse markt, gezien de tekst op het label?
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Erg leuk om te zien ja! Kan je deze gewoon via vuurwerkplanet kopen? Of is het voor de Duitse markt, gezien de tekst op het label?
          Gewoon op vuurwerkplanet.. wel een uniek cakeje in zijn soort.
          Fireworks it's an art not a crime

          Comment


            #6
            Fireworks it's an art not a crime

            Comment


              #7
              Kon het niet laten om deze mee te nemen. Zoals hierboven al is gezegd, deze is uniek in zijn soort.
              Kan niet anders zeggen dan dat het een verrassend leuk ding is. Leuke fonteinen in V-shape die prima zijn. Niet gigantisch of indrukwekkend. De mines tussendoor en als finale zorgen voor het verrassingseffect. Ze komen er met een lekkere doffe klap uit zetten.

              De pauze op het einde voorafgaand aan de laatste mine is wel net even iets te lang. Kan tricky zijn als iemand denkt dat hij al afgelopen is...


              Vind hem met 42,95 adviesprijs en € 34,95 wel wat aan de prijzige kant voor wat het is.

              Comment


                #8
                Goh, gaaf dingetje zeg! €35 is hier nog wel ns voor te doen, kijken of ik 'm langs zien komen. Dank voor de tip!

                Comment


                  #9
                  Als we dit al gaaf gaan vinden is het wel serieus komkommertijd he mensen...

                  Comment


                    #10
                    Wat een onzin... Als je alleen van de compounds ofzo bent prima, maar kleiner vuurwerk valt ook te genieten. Voor jou misschien niet, maar projecteer dat dan niet op de rest van de wereld in het algemeen en mij in het bijzonder? Dank.

                    Comment


                      #11
                      Erg leuk! Kijken of dit jaar ergens kunnen score.
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Wat een onzin... Als je alleen van de compounds ofzo bent prima, maar kleiner vuurwerk valt ook te genieten. Voor jou misschien niet, maar projecteer dat dan niet op de rest van de wereld in het algemeen en mij in het bijzonder? Dank.
                        Ik vind het echt een gaaf product, en zoals eerder gezegd zeker weten uniek. Helaas is de prijs nochtans aan de hoge kant, als je een minepot en wat fonteinen koopt zou je het zelf wel goedkoper kunnen regelen dan 30 euro. Hopelijk zullen dit soort producten in de toekomst vaker voorkomen, dat zal de prijs wel wat omlaag brengen.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                          Wat een onzin... Als je alleen van de compounds ofzo bent prima, maar kleiner vuurwerk valt ook te genieten. Voor jou misschien niet, maar projecteer dat dan niet op de rest van de wereld in het algemeen en mij in het bijzonder? Dank.
                          Ey pyrovriend.
                          Tis niet op de man hé. Beetje mijn Rotterdamse humor dat het niet mn ding is

                          Comment


                            #14
                            Prima, al goed al goed

                            Comment

                            Working...
                            X