Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welk stuk vuurwerk eindelijk dit jaar voor het eerst

    Welk stuk vuurwerk heb jij al jaren op je lijstje staan en ga jij dit jaar echt voor het eerst afsteken?

    Voor mij persoonlijk de event immortal gold. Altijd misgegrepen maar hopelijk dit jaar voor het eerst!

    #2
    De Rat ( viervoud ) en de Neon Maroon ( enkelvoud )

    Zeer blij met de ratjes aangezien die dit jaar nauwelijks te verkrijgen waren, net als de Neon Maroon btw.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
      Welk stuk vuurwerk heb jij al jaren op je lijstje staan en ga jij dit jaar echt voor het eerst afsteken?

      Voor mij persoonlijk de event immortal gold. Altijd misgegrepen maar hopelijk dit jaar voor het eerst!
      Bij mij staat de Immortal Gold ook al jaren stipt op 1. Helaas zit deze, dit jaar waarschijnlijk weer niet bij mijn collectie

      Comment


        #4
        Katan Superior Gold...de Big 19 en de Ultimate display 400 maar die is nog niet zo oud!!

        Comment


          #5
          Kingsmen
          Cairo Crackling
          Dumbum scream 25sh

          Comment


            #6
            Hoewel ik meer producten voor het eerst heb ben ik toch wel erg blij dat ik voor het eerst een Kingsmen in de collectie heb. De prijs heeft me er tot nu toe van weerhouden om er een te kopen maar omdat ik samen met iemand de 2 voor 250 Euro actie heb kunnen doen was de prijs deze keer goed te doen en aangezien het waarschijnlijk ook wel de laatste kans was (uitloop) kon ik het niet laten.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

            Comment


              #7
              Corolla Blue en Chrys-Rain Blue van Funke! Deze boxen stonden alweer te lang op de lijst! Dit jaar worden beide afgevuurd!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #8
                Dat zijn voor mij de Ultimate Chry en die moet ik nog bestellen de Avalanche Thunder.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #9
                  Dit jaar eindelijk voor het eerst de Monster Ride in de collectie. Geen bewuste keuze om hem hiervoor nnooit te nemen, maar gewoon nog nooit meegenomen. Nu wel
                  https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                  Comment


                    #10
                    Hier ook de kleine, maar fijne Monster Ride

                    Comment


                      #11
                      De crackling/snow crystal fontein!
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #12
                        Dat is eigenlijk wel de Red Maroon. Erg benieuwd naar en hoop dat ie net zo presteert als voorheen.

                        Comment


                          #13
                          Lastig onderwerp,

                          Ik maak zelf geen lijstjes maar bepaal aan de hand van straatfilms of ik iets zelf wil ervaren (soms gaat dat per batch mis zoals de obsessed)

                          Koop producten ook nooit opnieuw waardoor ieder oud en nieuw een leuke verassing is met voor mij nieuwe producten. Dit jaar wel benieuwd vanwege de goede verhalen over de 1,2 Mayhem willow en de red autograph box
                          Laatst aangepast door meester J.; 27 November 2023, 00:33.
                          The final ignition

                          Comment


                            #14
                            De Event Immortal Gold en de Crackling Crystal

                            Comment


                              #15
                              Na het leveringsfiasco bij m'n Magnumdealer vorig jaar hoop ik nu toch echt de Cairo Crackling er bij te hebben. Wel een andere dealer uitgezocht.

                              Comment

                              Working...
                              X