Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    VWC-Lid
    Thanks
    0
    82 waarderingen in 45 posts

Ruim 40 kilo gevaarlijk vuurwerk gevonden in kamer jong kind

ALPHEN AAN DEN RIJN - In het Zuid-Hollandse Alphen aan den Rijn heeft de politie in een kinderkamer waarin een zeer jong kind slaapt 44,2 kilo illegaal vuurwerk aangetroffen. Dat meldt wijkagent Ronald Jonkman zondagochtend op X.

Naam: Vuurwerk.jpg
Bekeken: 285
Grootte: 64,6 KB

De vondst werd gedaan in een woning in de buurt Oudshoorn, aldus de wijkagent. Het gevonden vuurwerk omschrijft hij als zeer gevaarlijk. Jonkman stelt dat er „gepast” opgetreden zal worden. Een politiewoordvoerder laat weten dat de man die vermoedelijk het zware, illegale knalvuurwerk in de kamer had opgeslagen, zich later op het politiebureau moet melden voor verhoor. „Dan gaan we verder kijken wat er moet gaan gebeuren”, aldus de zegsman.

Naam: Vuurwerk 2.jpg
Bekeken: 276
Grootte: 113,3 KB

Wat zal deze wijkagent toch trots op zichzelf zijn ........

VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Thanks
    539
    786 waarderingen in 429 posts
    Wat wil je nou zeggen?
    Papa is nog dommer om deze meuk op te slaan op de slaapkamer van zijn jonge kind. Wat ik eigenlijk van het plaatsen van het artikel en je slotzin vind laat ik maar even voor me.

3. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:

VWC-Lid
    Thanks
    148
    648 waarderingen in 320 posts
    En terecht dat ie trots is, ik zie fucking shellbuizen staan en blackboxx doos met wss 2 en 3 inch shells staan en wat cilindrische salutes wss. Wat een mongool ben je dan om dat op te slaan in kamer van je kind

VWC-Lid Herr Böller's schermafbeelding
    Thanks
    90
    272 waarderingen in 104 posts
    Het is niet zo dat vuurwerk spontaan, standaard explodeert op kinderkamers.
    Begrijp me goed, ik vind het te domme lieden die dit doen maar het bericht zegt niets behalve wat er waar is gevonden.
    Maar het prikkelt ook onze fantasie over wat had kunnen gebeuren en dat roept bepaalde gevoelens bij je op. Pure stemmingmakerij als je mij vraagt.

6. Deze 3 gebruikers waarderen Herr Böller voor het bericht:

Regels voor berichten