Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ocean Of Lights

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Eens met bovenstaande, moet even goed zoeken of ik hem gefilmd heb, maar hij viel niet tegen. Je kon idd merken dat het een gekooide 30mm is. Flinke burst!

    Comment


      #17
      Daar stem ook mee in, mooie bak, heldere kleuren. Aanrader!
      Remember, remember, the thirty- first of december!

      Comment


        #18
        Ik heb deze nog over, mooi om te lezen dat de ervaringen positief waren. Kan ie volgend jaar de lucht in!

        Comment


          #19
          Yes dikke bak! Harde burst, felle kleuren
          Knaldrang

          Comment


            #20
            Dit is een hele dikke bak, mooie felle kleuren, grote boeketten en een stevige burst. Wat mij betreft een aanrader.
            Het mooiste werk is vuurwerk!

            Comment


              #21
              Dit was uiteindelijk gewoon een topbak voor die 100 euro. Diverse effecten en goede burst. Niet zoals een Break Out natuurlijk, maar de effecten hielden het in de wind aardig goed.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #22
                Voor €100 een mooie doos om in de collectie te hebben. Geschoten om 00:00 en kom makkelijk mee. Effectgrootte dik in orde en een goede burst.

                Comment


                  #23
                  Dit was absoluut mijn nummer 1 dit jaar, hele mooie compound. Samen met Insane crown bomber heb ik deze heel hoog staan.

                  Comment


                    #24
                    Had deze als vervanging gekregen en niet echt hoge verwachtingen van, maar heb spijt dat ik hem niet gefilmd heb, want hij was echt dik! Mooie kleuren, harde burst en prima boeketgrootte! Is vaak scherp geprijsd dus die pak ik dit jaar weer mee denk ik!

                    Comment


                      #25
                      Goh hadden mensen dit voor €100?! Dan had ik 'm ook genomen, ging hier in omgeving enkel voor 160... :(

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Goh hadden mensen dit voor €100?! Dan had ik 'm ook genomen, ging hier in omgeving enkel voor 160... :(
                        Zelf €84 voor betaald, vraag je lokale dealer!

                        Rond 22.00 uur geschoten, maar een mooie gevarieerde box en heb er dan ook zeker van genoten.
                        Ik was altijd fan van de bunkerblaster en daar heeft die wel iets van weg.

                        Comment


                          #27
                          Straatfilm gevonden:

                          Comment


                            #28
                            Tsja....allereerst ieder het zijne natuurlijk Voor 84 euro is dit een uitstekende aankoop, voor 110 euro kan het nog net maar erboven is er toch veel dat beter is (laten we zeggen 130-160 euro).
                            Mijn persoonlijke gevoel bij diverse filmpjes laat zich samenvatten als een weinig indrukwekkende bak.
                            Hangt er vanaf waar je naar kijkt. Voor mij is dat de opbouw, het juiste tempo steeds, goed uitgewerkte en grootse effecten en of de effecten nieuw of zeldzaam zijn. Dat soort zaken.
                            Juist daarop scoort deze bak voor zover de filmpjes een goede indruk geven bij mij helemaal niet. Ik zie effecten die ik in tientallen compound zie, niet symmetrisch (en dat heeft niet alleen met de wind te maken) en verder ontbreekt elk concept. Timing is niet eens een issue daarom. Het gaat maar monotoon door.
                            Ik denk dat alles zich moet ontwikkelen, dat het steeds beter moet worden. Effectgrootte etc: daar zijn wettelijke grenzen. Maar dat belet niemand om de rest zo goed en doordacht mogelijk te doen. Daar ontbreekt het in Nederland heel veel aan. De kwaliteit wordt er hier ook niet beter op, we zagen dit jaar juist teleurstellingen bij makers die er tot voor kort vaak op deze punten wel bovenuit staken.
                            Als je hier 120-140 euro voor uit geeft...wij hadden net over de grens Argento Minerva voor die prijs. Die is op alle punten zoveel beter. Maar ook een Break-out, Beyond Redemption (net wat duurder in de actie) etc zijn toch echt beduidend beter.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                              Tsja....allereerst ieder het zijne natuurlijk Voor 84 euro is dit een uitstekende aankoop, voor 110 euro kan het nog net maar erboven is er toch veel dat beter is (laten we zeggen 130-160 euro).
                              Mijn persoonlijke gevoel bij diverse filmpjes laat zich samenvatten als een weinig indrukwekkende bak.
                              Hangt er vanaf waar je naar kijkt. Voor mij is dat de opbouw, het juiste tempo steeds, goed uitgewerkte en grootse effecten en of de effecten nieuw of zeldzaam zijn. Dat soort zaken.
                              Juist daarop scoort deze bak voor zover de filmpjes een goede indruk geven bij mij helemaal niet. Ik zie effecten die ik in tientallen compound zie, niet symmetrisch (en dat heeft niet alleen met de wind te maken) en verder ontbreekt elk concept. Timing is niet eens een issue daarom. Het gaat maar monotoon door.
                              Ik denk dat alles zich moet ontwikkelen, dat het steeds beter moet worden. Effectgrootte etc: daar zijn wettelijke grenzen. Maar dat belet niemand om de rest zo goed en doordacht mogelijk te doen. Daar ontbreekt het in Nederland heel veel aan. De kwaliteit wordt er hier ook niet beter op, we zagen dit jaar juist teleurstellingen bij makers die er tot voor kort vaak op deze punten wel bovenuit staken.
                              Als je hier 120-140 euro voor uit geeft...wij hadden net over de grens Argento Minerva voor die prijs. Die is op alle punten zoveel beter. Maar ook een Break-out, Beyond Redemption (net wat duurder in de actie) etc zijn toch echt beduidend beter.
                              Voor 100 euros is dit een dikke bak, de vergelijking met de pyroshow Minerva snap ik niet. Die ging voor 149,99 bij de goedkoopste winkels in DE en is 25mm. De burst van de Minerva kwam uberhaupt niet in de buurt van deze box, qua effect grote en variatie is natuurlijk de Minerva beter, maarja die is ook 50 euro duurder... Voor 150 zou ik deze box overigens laten staan
                              Knaldrang

                              Comment


                                #30


                                Door eerdere verhalen zag ik een beetje op tegen deze box, want dacht dat die het voor 30mm net niet zou zijn. Maar niks is minder waar, diversiteit aan effecten en gewoon goede burst. Zo hieldt deze box het aardig goed in de wind. Ik had de 2023 batch, dus geen oude batch. Voor die 100 euro die ik er vorig jaar in Den Bosch voor betaalde absoluut een goede bak.
                                Laatst aangepast door RandomDaniel; 22 March 2024, 19:57.
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X