Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk klein spul stook jij?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welk klein spul stook jij?

    Helaas zijn er de afgelopen jaren veel artikelen verdwenen, maar zijn er ook veel artikelen bijgekomen. Laat hier weten welke kleine artikelen jij stookt en wat de aanraders zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Voornamelijk cat 1 fonteinen, grondbloemen en knetter-rotjes, dit allemaal samen met mn zusje die ook langzaam groot vuurwerkfan aan het worden is
    Knaldrang

    Comment


      #3
      Funke condors, hollenfeuer, geysir C, tornado wirbel, glamour shots, Neon Clouds, goldfontanen, blumfontanen, crackerfontanen enz. , hoop cat1 troep, beetje mix van 70% stil rest crackling en enkele klap (om de buurt niet op stang te jagen!)
      Laatst aangepast door Storm; 12 September 2023, 23:08.

      Comment


        #4
        Er is zo veel mooi klein spul te koop tegenwoordig, wil daar ook eens meer in verdiepen. Dat gaan we de komende tijd dus eens doen.

        Comment


          #5
          En natuurlijk Zink fonteinen, Spinning Wheels enz.!

          Comment


            #6
            Ik weet het dit jaar nog niet eigenlijk. Moet me er nog eens goed in verdiepen. So wie zo de raketjes van Lesli of Mi Flai Hai van Wollf, de Tapas van GBV maar verder ga ik er in de komende maanden eens even goed voor zitten.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Crackling mines ben ik echt wel fan van. Die komen er dit jaar zeker weer bij. En de Orc van Lesli. Een karton als het kan.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #8
                moet zeggen een hoop funke spul. Dat is toch serieus mooi klein vuurwerk.
                ook bekend op avp met de zelfde naam

                Comment


                  #9
                  Afgelopen jaar veel klein spul gestookt, geniet daar steeds meer van en wil daar dan ook vooral mee door gaan. Vorig jaar onder andere de orc, phantom, chuckoo chuckoo, cracker fontane, bardarbunga, killer bee, hollenfeur, white caiman en 5m goldfontanen gestookt.

                  Maar wil dit nog meer doen, wie heeft er nog goede tips met goed klein spul?
                  Laatst aangepast door omepje; 1 September 2023, 17:51.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ik stook altijd graag wat fonteinen en spinners. Mijn favorieten zijn de Zink/Bugano fonteinen (niet echt klein spul), Gletscher fonteintjes, Funke Cuckoo Cuckoo fonteinen en spinners zoals de Giga Albatros en Vampir.

                    Funke komt de laatste jaren met steeds meer mooi klein spul en daar wil ik toch wel meer dingen van gaan proberen.
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Net als alle voorgaande jaren : helemaal niets.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Ik hoop dat dit jaar de Funke luftheulers weer in de verkoop komen. Anders blijft het bij wat fonteinen en single shots uit Duitsland en het restantje Funke Feuerfalke. Bugano's schaar ik niet onder klein vuurwerk idd.
                        Well, that depends...

                        Comment


                          #13
                          Kan me er heerlijk mee vermaken,

                          Hollenfeuer, Kalbiber C, Giga Albatros, Orc, Silberheuler, al deze toppertjes en nog een aantal mooie/woeste fonteinen zijn er zowiezo weer bij dit jaar.

                          Vooral de Orc en Funke staat hoog op de verlanglijst om weer (bij) te kopen

                          Comment


                            #14
                            Cracker Fontänen, Cuckoo Cuckoo Mix, Geysir Kal.C, Höllenfeuer, Bengal Feuer, Crackling flowers, Stromboli & Orc.

                            Vooral de Orc bleek afgelopen jaarwisseling echt een geweldige stookvoer aanwinst ;).

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
                              Voornamelijk cat 1 fonteinen, grondbloemen en knetter-rotjes, dit allemaal samen met mn zusje die ook langzaam groot vuurwerkfan aan het worden is
                              Om nu toch maar tot de conclusie te komen met dank aan jullie dat het funke spul top is
                              Cuckoo cuckoo fonteinen besteld, laser balls van Argento, Knisterfeuer kaliber B van Funke en de Orcs van Lesli besteld!
                              Knaldrang

                              Comment

                              Working...
                              X