Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar haal jij je vuurwerk ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waar haal jij je vuurwerk ?

    Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

    Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tot nu toe:
    Orthen
    Haokan
    Bredavuurwerk
    Vuurwerkfeestje

    Orthen nieuw dit jaar erbij. Ben benieuwd hoe de afhaal daar gaat zijn.

    Comment


      #3
      Dag één: Orthen, Vuurwerkfeestje, BredaVuurwerk, Haokan.

      Dag twee: Vuurwerk Outlet.

      Vuurwerkwereld Het Westen komt er sowieso nog wel bij. Verder wil ik her en der nog wat leuke outletdingen scoren. Vuurwerk Vechtweelde staat daarom ook nog op de lijst, afhankelijk of ik die kant nog op moet.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Tot nu toe nog alleen orthen. Maar komen nog vuurwerkvanlangen, vuurwerklindenholt en eekhoff vuurwerk bij
        Laatst aangepast door Stijn21; 25 August 2023, 22:19.

        Comment


          #5
          Vuurwerkbull, Vuurwerklindenholt, Eekhhoff, Haefkens.
          Laatst aangepast door Pyro_024; 27 August 2023, 22:14. Reden: Ericavuurwerk gestopt met verkoop :(

          Comment


            #6
            Dit jaar hoogstwaarschijnlijk maar 2 winkels en dat is bij ProPyro en VuurwerkOutletGelderland
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              #7
              Tot nu toe besteld bij Vuurwerk Almere Haven, Fireworxxx en Vuurwerk Outlet Gelderland.

              Komen nog 2 tot max 3 winkels bij
              Laatst aangepast door MagicSjefke; 25 August 2023, 23:47.

              Comment


                #8
                Tot nu toe altijd alleen Valk Vuurwerk, maar ik heb sinds kort een eigen auto. Dat maakt me iets minder afhankelijk van anderen, dus miss dit jaar ook wel andere adressen.

                Comment


                  #9
                  Bredavuurwerk en Orthen.
                  En daar houden we het bij

                  Comment


                    #10
                    Met zoveel mooie freakwinkels, kies ik bewust elk jaar een of meerdere nieuwe winkels. Dit jaar is het o.a. Vuurwerk outlet Gelderland en Fireworxxx. Standaard zaken die ik nu al wat jaren op me routes liggen zijn Huizen en Almere, ook dit jaar weer, zin in!

                    Comment


                      #11
                      Dit jaar Orthen en Vuurwerkfeestje. Maar komt Vuurwerkbreda nog bij

                      Comment


                        #12
                        En een nieuwe winkel erbij, vathorst. Erg mooi assortiment met goede prijzen.

                        Comment


                          #13
                          Goudvuur, Frans Mulder, Streefland, De Vuurpijl, Kaboom.
                          En soms bij andere winkels, maar deze 5 zijn wel standaard.
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #14
                            Het jarenlang vaste adres verruilt voor Vuurwerkfeestje Roosendaal.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #15
                              Dit jaar probeer ik het bij 2 winkels te houden; Vuurwerk Velp en Amervuurwerk Driebergen. Wellicht komt er nog eentje bij, dan wordt het een magnumdealer in de buurt.

                              Comment

                              Working...
                              X