Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel kilometer rijd jij ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoeveel kilometer rijd jij ?

    We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Afgelopen jaar op 1 dag meer dan 500 km gereden. Compleet gesloopt s’avonds. Daar naast ook zo krap op elkaar kwa tijd dat ik ook nergens even rustig kon rond kijken. Dit jaar gaan we dat anders doen.
    Heeft u misschien een vuurtje?

    Comment


      #3
      Ieder jaar verschillend, voor de corona jaren altijd heel veel kilometers. Overal de beste en goedkoopste dingen vandaan halen. Afgelopen jaar eigenlijk maar bij 1 winkel geweest, had er ook maar weinig zin in. En dit jaar heb ik er ondanks de prijzen weer zin in. Dus gaan we weer beetje door het land heen touren. Dus totaal worden wel weer 1000 km of zoiets.

      Comment


        #4
        Denk alles bij elkaar max 250 km. Almere Haven is de grootste afstand, de rest haal ik in de buurt

        Comment


          #5
          Denk dit jaar max 150km. Alle zaken zit aardig in mijn omgeving.

          Comment


            #6
            Dit jaar een flinke afstand dankzij Rodney (huboxl). Ik gok op zo'n 700 KM
            Knaldrang

            Comment


              #7
              Vorige jaren zat ik altijd dik boven de 1.000 kilometer, maar dat ga ik nu anders doen. Op dag 1 alleen het ritje Duitsland zonder ophaalverplichtingen, puur om te genieten. Dat zal ongeveer 550 kilometer zijn. Op dag 3 ophalen in de buurt. Dat zal niet meer dan 50 kilometer zijn. Totaal 600 kilometer dus. Minder kan ik er niet van maken.
              Well, that depends...

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                Op dag 1 alleen het ritje Duitsland zonder ophaalverplichtingen, puur om te genieten.
                Vorig jaar ook gedaan, s avonds een schnitsel gegeten. Was een super dag
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Tot dusver +/- 25 km. Vorig jaar 675 op één dag. Dat was eens maar nooit meer...
                  Of het meer wordt zal afhankelijk zijn van 2 shops die nog open moeten gaan (beide beginnend met een H).
                  I love Mines

                  Comment


                    #10
                    Als ik het nu bereken dan;
                    28 Dec - 480km
                    29 Dec - 636km

                    Dus in totaal zo'n 1100+ km.

                    Comment


                      #11
                      Ben eerlijk gezegd wel klaar mee om half Nederland door te crossen om koopjes te pakken.
                      Dit jaar tot nu toe bij 2 winkels besteld, en wil daar ook eigenlijk bij laten.
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        #12
                        Ik zou het nog eigenlijk helemaal niet weten. Er is nog niets besteld en dus ook nog niets duidelijk. Daar gaan we de komende periode maar eens verandering in brengen!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Gebaseerd op huidige bestellingen:
                          28e ca. 700km
                          29e ca. 535km

                          #Top2000
                          Het mooiste werk is vuurwerk!!

                          Comment


                            #14
                            Zoveel als nodig haha

                            Comment


                              #15
                              Dit jaar minimaal 300km in totaal

                              Comment

                              Working...
                              X