Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer haal jij je cat 1 op?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer haal jij je cat 1 op?

    De verhalen op het forum van afgelopen jaar qua cat1 waren positief. Zijn jullie dit jaar ook van plan om weer cat1 te kopen en zo ja neem je dit mee tijdens de afhaaldagen of maak je er gewoon een extra tripje van?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    ik heb van de week toevallig al het eerste cat1 tripje gedaan hier in de buurt, eigenlijk elk jaar rond oktober wel even een rondje maken langs de lokale vuurwerk dealers om een praatje te maken een beetje cat1 te halen en een paar leuke dealtjes te proberen te regelen

    Comment


      #3
      Begin meestal rond sinterklaas, vind het ook altijd leuk om af te steken met Sinterklaas avond etc. Dan gaat het ook al echt opschieten…

      Comment


        #4
        Heb nog wat Cat 1 van afgelopen jaar en denk niet dat ik er dit jaar wat van koop. Het is het toch net niet...
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Mijn idee. Ik heb nog zoveel Cat1 van voorgaande jaren over dat het wel heel speciaal moet zijn wil ik er nog wat van aanschaffen. Dat Coronel autootje bijv. van GBV. Daar maak ik een uitzondering op.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Toevallig net nog even geweest naar de coppelmans, de kleine vroeg erom en had eigenlijk niks meer in huis. Leuk joh, beetje dat gevoel van vuurwerk ophalen weer terug. Ik haal daar ook altijd wat F2 vuurwerk dus goed om de sfeer alvast te proeven. Leuk gesprek nog even de met de kassiere die wat oudere zoons had, gaf ook aan dat ze zowel veel F1 kopen al als ook naar België gaan. Mooi om weer wat in het seizoen te komen!
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
              Mijn idee. Ik heb nog zoveel Cat1 van voorgaande jaren over dat het wel heel speciaal moet zijn wil ik er nog wat van aanschaffen. Dat Coronel autootje bijv. van GBV. Daar maak ik een uitzondering op.
              dacht dat jij toch ook de happiness fonteinen zou hebben maar kan het mis hebben :P
              www.vuurwerkhuboxl.nl

              Comment


                #8
                Da's mij vorige week ook al gevraagd. Ook daar heb ik er nog genoeg van op voorraad.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                  Mijn idee. Ik heb nog zoveel Cat1 van voorgaande jaren over dat het wel heel speciaal moet zijn wil ik er nog wat van aanschaffen. Dat Coronel autootje bijv. van GBV. Daar maak ik een uitzondering op.
                  Jammer genoeg is dat geen cat1.

                  Maar verder helemaal met je eens. Het moet wel echt leuk zijn wil ik het kopen. Andere kant, het blijft leuk om vuurwerk te kopen, ook al is het cat1.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10


                    Voor een week of 3 a 4 terug de gedachte gehad om wat winkels te bekijken, big bazar vestiging zou open zijn maar was dicht, intratuin had niks, vorige week bij de intratuin voor de tuin & bij de kassa was het dan toch raak, een ruime hoek met veel aanbod in diverse prijsklasse! Toch even wat meegenomen en een kleine impressie gefilmd.
                    https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                    Comment


                      #11
                      Eigenlijk van plan helemaal geen cat1 meer te kopen. Helemaal nu het funke spul niet meer te krijgen is, dat vond ik namelijk wel het beste spul.

                      Comment


                        #12
                        Normaal zit ik op het puntje van mijn stoel als het om cat 1. gaat. Helemaal buiten het seizoen om.
                        Echter zijn de prijzen en de kwaliteit enorm gedaald en de run erop flink gestegen. Zodoende vrees ik dat er voorlopig weinig bijkomt. In mei heb ik toevallig wat kleine dingen in duitsland gehaald in van die eurowinkeltjes. Dat is natuurlijk wel goud.
                        https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                        Comment


                          #13
                          Niet. Misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan als ik langs een schap met cat.1 loop, maar in principe koop ik geen cat.1 spul.

                          Comment


                            #14
                            Niet, net als elk ander jaar heb ik hier helemaal niets mee.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #15
                              Mooie schoen cadeautjes hier met CAT 1. Fonteinen pakketje van de Action valt niet eens tegen ...

                              Comment

                              Working...
                              X