Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het foute kersttruien topic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het foute kersttruien topic!

    De een vind het niks de ander vind het fantastisch. Er is zelfs een speciale 'Foute kersttruien dag' (dit jaar op 15 december)
    Maar vertel eens, heb jij ook zo'n foute kersttrui? En draag je deze ook of is die ooit gekocht maar nooit meer uit de kast gekomen?
    Het liefst natuurlijk met foto zodat we allemaal mee kunnen genieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wanneer is de foute kerstruien VWC dag
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      Elk jaar koop of krijg ik wel weer een nieuwe kerst trui. Altijd leuk een foute kersttrui.

      Comment


        #4
        Nee ik heb geen foute kersttrui en ik zou ook niet weten waarom ik er 1 zou moeten hebben.
        Ik ben iedere kerst altijd gewoon mij zelf gebleven en dat zal ik ook blijven doen.
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          Jaaa trui hoort erbij. Koop elk jaar wel een nieuwe. Met kerst ook altijd aan, en na 5 december ook regelmatig 1 aan met werken.

          Comment


            #6
            Dit jaar de planning om een mailtje rond te sturen op het werk in de hoop dat iedereen op 'foute kersttruien dag' ook mee gaat doen
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Vorig jaar een heel pak gekocht en we hadden als gezin ook kerst pyjamas in dezelfde stijl, geniaal.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                Vorig jaar een heel pak gekocht en we hadden als gezin ook kerst pyjamas in dezelfde stijl, geniaal.

                Je bent wel veranderd Mike. Geef mij dat wondermiddel voor haargroei ook maar aub
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Heb deze toevallig gekregen. Zit er prima en warmpjes bij en vooral dit jaar gezien de stand

                  31/12 Knalle als een malle!

                  Comment


                    #10
                    Ik heb er al meerdere keren mee in m'n handen gestaan maar dan leg ik het toch maar weer terug. Heel leuk die foute truien maar toch niet mijn ding
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      ik heb 1 kerst trui, en dat is er een met "Kut Kerst" XD

                      Comment


                        #12
                        Sinds 2 jaar begonnen met een foute kersttrui en dat bevalt prima. Dat houden we er zeker in, dus binnenkort een kijken welke het dit jaar weer wordt.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Iedereen al de foute kersttrui al ingeslagen?
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            #14
                            Iemand toevallig een website voor goedkope kerstr truien?

                            Comment


                              #15
                              Zalando heeft er veel. Van de week ook weer 2 besteld!

                              Comment

                              Working...
                              X