Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opruimen op nieuwjaarsdag.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Opruimen op nieuwjaarsdag.

    Na het stoken is het natuurlijk ook een moment van terugkijken op een geweldige dag. Op 1 januari begint het altijd met het opruimen van het vuurwerk, voor iedereen nog een laatste kans om te genieten van de laatste kruitdampen, weigeraars en een geweldige rotzooi dat iedereen heeft gemaakt op de laatste dag van het jaar.

    Blijf jij op 1 januari zo lang mogelijk op bed liggen en hoop je op een schone straat als je het gordijn open doet of sta jij om 10.00 buiten op straat alles aan te vegen ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Rond een uurtje of 10/11 de schoene en en het zooi weghalen. Hopelijk is een groot gedeelte al verbrand dat scheelt weer namelijk
    Knaldrang

    Comment


      #3
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2424.jpg
Vertoningen:1
Grootte:531,8 KB
ID:	1598817

      Een gedeelte was in de vuurton beland en een gedeelte uit zichzelf in de fik gegaan. Eerst de boel bij elkaar geveegd, zodat de straat veegschoon was (zoals op de foto te zien is) en daarna nog met de hogedrukspuit er overheen. Je bent er eventjes zoet mee, maar dan heb je ook wat.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Als het goed is is alles hier op de brandstapel gegaan
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Uiteraard ruimen we alles op. Probeer in de nacht al de grote producten op te ruimen en dan s morgens lekker vegen met de buurt onder het genot van een bakkie koffie.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Hoort er altijd bij, en vind ik altijd gezellig/leuk om te doen !

            Comment


              #7
              Zoals @Viva la Bang al zegt grote potten opruimen(checken of ze echt niet meer gloeien)in de tuin zetten.
              Vervolgens in de ochtend de straat aanvegen helaas in m,n uppie. Visite allang weg en de rest van de straat steekt bijna niks af en anders vegen ze het toch nooit op.

              om vervolgens wel nog wat complimentjes te ontvangen van directe buren. Zowel van het mooie vuurwerk als dat ik de straat weer netjes maak.

              Comment


                #8
                haal snachts het meeste weg en rond 0800 veeg ik alles aan wat ik snachts niet gezien heb
                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                Comment


                  #9
                  Oudejaarsavond ruim ik na het stoken gelijk op en snachts ben ik meestal op een andere locatie.
                  Vaak ruimen we dan snachts gezamenlijk op.

                  Comment


                    #10
                    Ja hoor, hoort er helemaal bij. Vaak tegen een uurtje of 10:00 beginnen. Met een paar man is het ook altijd met een uurtje wel weer klaar. Wordt altijd door de buurt gewaardeerd.
                    Laatst aangepast door omepje; 29 September 2023, 10:55.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      ik heb een vader die het niet kan laten om het later dan 9:00 te laten liggen. dus altijd als ik eenmaal weer wakker wordt na een lange nacht is alles al netjes opgeruimd..

                      Comment


                        #12
                        Ben verschrikkelijk tam sochtends. Ik neem het niet te nauw met de tijd. Koppijn bonkt na als een project van DumBum salutecakes binnen m’n fontanel.

                        Tegen de tijd dat de 4e paracetamol begint te werken en ik m’n gordijnen langzaam kan openen is de straat al schoon gemaakt door anderen.

                        Top geregeld.

                        Comment


                          #13
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Opruimen.jpg
Vertoningen:1
Grootte:843,5 KB
ID:	1599301

                          Hoort erbij natuurlijk
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Hoef het hier nooit te doen. In de nacht doen de buren verderop alles al verbranden, en de volgende ochtend doen ze alles vegen. Als een soort bedankje. Ik zeg top!

                            Comment


                              #15
                              De enigste keer in het jaar dat opruimen leuk is.

                              Comment

                              Working...
                              X