Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Scorpion Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Event Scorpion Box

    Artikelnummer: 982
    Artikelnaam: Event Scorpion Box
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht:660gr
    Aantal Schoten: 100sh
    Effectomschrijving: Nieuw! 100 shots display compound box met waaiereffecten.
    Tube diameter: 20mm
    Kartoninhoud: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €99
    Voorverkoopprijs: €75
    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	982-EVENT-SCORPION-BOX.png
Vertoningen:2
Grootte:358,1 KB
ID:	1617905

    Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door arviidd; 1 February 2024, 11:24.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2

    Comment


      #3
      Mooie box op zich. volgorde overgangen niet helemaal klopt

      Comment


        #4
        Afbeelding toegevoegd.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Leuke doos zo op de film, alhoewel ik sommige effecten wat groots vind overkomen voor 20mm. Ik laat me graag verrassen in deze
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Best een leuk ding eigenlijk, als bijna cake van 500gr 20mm voelt €75 wel teveel

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Best een leuk ding eigenlijk, als bijna cake van 500gr 20mm voelt €75 wel teveel
              660 gram toch, als nog vind ik dat best veel voor 20 mm. Heb nog steeds een raar gevoel bij 20 mm producten, het trekt mij totaal niet en skip eigenlijk meteen een product als ik bij de info 20 mm zie staan
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Is wel zonde want als de burst goed is kan 20mm nogsteeds indrukwekkend zijn (met hoog genoeg tempo). Dat kan je namelijk niet over alles zeggen, want als je 16mm muggenscheten op hoog tempo schiet is het gewoon een lange natte scheet

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                  Is wel zonde want als de burst goed is kan 20mm nogsteeds indrukwekkend zijn (met hoog genoeg tempo). Dat kan je namelijk niet over alles zeggen, want als je 16mm muggenscheten op hoog tempo schiet is het gewoon een lange natte scheet

                  Geef eens een voorbeeld van een 20 cake met goede burst aub, dan kan ik mij daar eens in gaan verdiepen. Geen nieuwe cake maar een reeds uitgebrachtte cake of box
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Ik had dit O&N te veel cakes om ze individueel nog goed te herinneren, maar de insane monster box van rubro private label (400 shots 20mm) had hele goede burst en iedereen in de straat vond hem ook geweldig. Eindigde ook met een soort grote salute salvo

                    link voor een verticale video van die box uit mijn straat: https://www.youtube.com/watch?v=e38IfEutkOI

                    Comment


                      #11
                      Dit soort cakes/doosjes zijn er dan toch ook niet voor om deze om 00:00 uur af te steken, toch? Ik zelf heb deze wel besteld, samen met de rest, juist om lekker in de vooravond te stoken en dan niet al voor 00:00 verzadigd te zijn, wat juist bij mij wel vaker is gebeurd omdat ik altijd 30mm cakes en dozen in de vooravond afstak en het om middernacht al niet meer spectaculair vond, wel mooi natuurlijk maar niet meer het wow effect had. Dus vind ik dit soort doosjes wel geinig en een leuke alternatief. Als je ze koopt voor 00:00 uur, ja dan zal je tussen de rest niet opvallen en zal je inderdaad mogelijk teleurgesteld raken.

                      Comment


                        #12
                        Bv de 400 shots total display show, prachtige bak. Is geloof ik zelfs 18mm. Wij hebben hier echt veel gestookt afgelopen jaar, ook tientallen 30mm boxen. Maar toen de buren deze schoten zijn we toen ie was afgelopen tog even wezen kijken wat het was, regelrechte topper.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Zeker hele leuke compound de Monsterbox had ik ook, stelde niet teleur, enkel gingen bij mij de laatste 4 cakes all-in-one door vonkoverslag oid
                          Het mooiste werk is vuurwerk!!

                          Comment


                            #14
                            Mooie box, maar of dit er daadwerkelijk uitkomt...
                            https://store.steampowered.com/curator/43922535

                            Comment


                              #15
                              Ziet eruit als een top doosje. Echter wil ik hem eerst wel eens op een film in de straat zien.. 20mm en dan zulke burst/spreiding?

                              Comment

                              Working...
                              X