Winkelbanner - Vuurwerkpap
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 78 van 78
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Thanks
    2.273
    Thanked 5.614 Times in 1.625 Posts
    Zojuist attent gemaakt op het feit dat deze bak 3000 gram kruit bevat ipv de hiervoor genoemde 4000 gram. Excuses voor het ongemak.

Ik heb voor dit topic de data van een niet nader te noemen webshop uit Haaksbergen gebruikt, ik denk dat daar een foutje is gemaakt bij het aanmaken van het product/oude data is gebruikt. Zij hebben overigens nog 4000 gram in hun omschrijving staan.

Deze situatie doet me denken aan de Katan Grande Special, waae iets soortgelijks gebeurde. Dit bleek uiteindelijk een dikke beuker, laten we er vanuit gaan dat rubro hier ook een top box neerzet!

2. The Following 2 Users Say Thank You to Koala For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    2.589
    Thanked 2.827 Times in 1.229 Posts
    4000gr of 3000gr, dat is wel een groot verschil. Ik heb deze besteld met de veronderstelling dat dit een 4 kilo bakbeest zou zijn. Nu blijkt het niet zo te zijn, ik vraag mij dan ook af hoeveel mensen 'm niet hebben gekocht met dezelfde veronderstelling. Maar.. we gaan het zien, ik ga 'm iig niet annuleren.

VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Thanks
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    4000gr of 3000gr, dat is wel een groot verschil. Ik heb deze besteld met de veronderstelling dat dit een 4 kilo bakbeest zou zijn. Nu blijkt het niet zo te zijn, ik vraag mij dan ook af hoeveel mensen 'm niet hebben gekocht met dezelfde veronderstelling. Maar.. we gaan het zien, ik ga 'm iig niet annuleren.
    Ik had in de eerste posts van dit topic al gezien dat hoogst waarschijnlijk om 3000 gram ging. Ligt qua aantal gram per shot in lijn met de Triple X, moet voldoende zijn om iets moois neer te kunnen zetten.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten