Winkelbanner - Pyro Products
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 78
    VWC-Lid
    Thanks
    267
    108 waarderingen in 65 posts
    Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken

Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.

2. Deze gebruiker waardeert 1Salute voor het bericht:

VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    4.047
    8.878 waarderingen in 3.188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1Salute Bekijk bericht
    Ik ben heel benieuwd wie er bij Rubro zo (on)handig was om die testvideo's te lekken

Als de verkoopversie niet echt lijkt op de testvideo, kan het lastig worden voor de eindgebruikers en winkeliers.
    Zijn niet gelekt, zijn aan alle Rubro- en Mania-dealers beschikbaar gesteld.

Wij hebben direct bij plaatsing op onze website erbij gezet dat het nog niet de officiële video is.

Dus ik zie het probleem niet.
    www.huismanvuurwerk.nl

VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Thanks
    2.278
    1.454 waarderingen in 552 posts

Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

Thanks
    4.047
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
    Bij Katan gebeurde dit paar jaar terug ook, winkeliers kregen een impressie video hoe product ongeveer zou worden. Nou waren bij vele producten echter een compleet ander product uiteindelijk.
    Elke Importeur laat elk jaar in het voorseizoen de winkeliers al e.e.a. off-the-reccord zien en over het algemeen zit er weinig verschil tussen de test- en officiële productiefilms qua effecten e.d. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zeker als het geplande veranderingen zijn. Maar meestal geven ze dat wel aan in de gesprekken.

In dit geval heb ik niet de indruk gekregen dat er nog echt veranderingen op stapel staan bij de artikelen waarvan een testvideo beschikbaar is gesteld voor de Dealers. Maar we weten het pas echt zeker als de officiële video's worden vrijgegeven.

Zoals ik al zei waren ze zelf erg enthousiast over deze Icetiger en nog een paar andere artikelen uit deze fabriek...
    www.huismanvuurwerk.nl

VWC-Lid
    Thanks
    267
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Zijn niet gelekt, zijn aan alle Rubro- en Mania-dealers beschikbaar gesteld.

Wij hebben direct bij plaatsing op onze website erbij gezet dat het nog niet de officiële video is.

Dus ik zie het probleem niet.
    Oei, nog oeniger.

VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Thanks
    50
    221 waarderingen in 132 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
    Ziet er erg dik uit maar ben toch benieuwd of die net zo in de straat staat. Ik weet dat afbeeldingen niet altijd waarheid zijn maar de schietrichtingen + volgorde in de film komt totaal niet overeen met de afbeeldingen heb ik het idee van of zie ik dit verkeerd?
    Verrek, dat zie ik nu ook pas. Had hem o.b.v. het filmpje besteld, waarbij ik op dezelfde effecten/schietrichtingen had gerekend alleen dan wellicht wat minder opgevoerd.

Volgens Rubro zelf is het een combi van 25 en 30mm tubes. Alleen als ik nu goed kijk lijkt het op de afbeelding eerder een combi van heel veel 20mm en enkele 25mm en 30mm tubes. Doos lijkt ook een stuk kleiner dan de Stars From Universe die vrijwel hetzelfde aantal shots heeft (8 shots meer).

Ik hoop dus dat de afbeelding niet klopt

8. Deze gebruiker waardeert postvoordennis voor het bericht:

VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Thanks
    225
    713 waarderingen in 310 posts
    De schietrichtingen en het plaatje van de box klopt inderdaad zo ongeveer voor 0%.
    Deze doos is volgens de importeur gegevens veel kleiner dan die van de Stars from Universe. Dus tja, geen idee….

Overigens bestaat er nog geen film van de Stars from Universe om e.e.a. naast elkaar te leggen. Ook voor de winkels is het allemaal nog vrij onduidelijk.
    De Knallende Ketel Almere door & voor liefhebbers

Thanks
    4.047
    Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.

Daarnaast ook goed nieuws over de Rubro- en Vuurwerkmania-video's: het lijkt erop dat we minder lang hoeven te wachten op video's van meerdere nieuwe artikelen. In eerste instantie werd november genoemd maar e.e.a. gaat waarschijnlijk eerder komen. Kom maar op!
    www.huismanvuurwerk.nl

11. Deze 7 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:

VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Thanks
    1.529
    718 waarderingen in 473 posts
    Ik heb vanavond Rubro nog even in de Whatsapp gehad. Ze zoeken morgen even uit hoe het zit met die afmetingen want dat klopt duidelijk niet. Mijn vermoeden? De afmeting die in de info van Rubro staat is van 1 van de 2 compounds die in de doos zitten. Of dat zo is gaan we morgen zien.

Daarnaast ook goed nieuws over de Rubro- en Vuurwerkmania-video's: het lijkt erop dat we minder lang hoeven te wachten op video's van meerdere nieuwe artikelen. In eerste instantie werd november genoemd maar e.e.a. gaat waarschijnlijk eerder komen. Kom maar op!

Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?
    Bedrijf politiek maar doe het verstandig !!!

VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Thanks
    849
    1.957 waarderingen in 675 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    Het is geen leuke vraag dat voor op gesteld. Maar ik schrik er van dat een compound van boven de 200 euro meer regel dan uitzondering is . Hoe komt dat zo !?
    Heeft toch verder niks met het artikel te maken deze vraag?… enfin wel een dikke box zo op de eerste beelden. Erg benieuwd of deze ook zo is op de films die in november komen.

VWC-Lid Gototop's schermafbeelding
    Thanks
    0
    247 waarderingen in 77 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...80#post1312080
    Knaldrang

Thanks
    4.047
    Zojuist feedback van Rubro gehad. De afmeting die in de prijslijst bij de Icetiger staat klopt dus inderdaad niet. De doos is anderhalf keer langer en breder dan daar staat vermeld. Het is dus wel degelijk een aanzienlijke doos, één van de grotere in hun assortiment.

Namens Rubro excuses voor de verwarring.
    www.huismanvuurwerk.nl

16. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:

VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Thanks
    1.835
    637 waarderingen in 275 posts
    Zojuist feedback van Rubro gehad. De afmeting die in de prijslijst bij de Icetiger staat klopt dus inderdaad niet. De doos is anderhalf keer langer en breder dan daar staat vermeld. Het is dus wel degelijk een aanzienlijke doos, één van de grotere in hun assortiment.

Namens Rubro excuses voor de verwarring.
    ben nu wel benieuwd hoe groot dit is, wat zijn de juiste afmetingen?

VWC-Lid
    Thanks
    267
    Het zou mij vooral om de kalibers gaan. Het lijkt hoofdzakelijk 20mm af en toe afgewisseld met een rijtje 30mm. Je krijgt dan nooit de impressie van de film in de straat.

19. Deze gebruiker waardeert 1Salute voor het bericht:

Thanks
    4.047
    Het zou mij vooral om de kalibers gaan. Het lijkt hoofdzakelijk 20mm af en toe afgewisseld met een rijtje 30mm. Je krijgt dan nooit de impressie van de film in de straat.
    Volgens Rubro zelf combi van 25 en 30mm
    www.huismanvuurwerk.nl

21. Deze 4 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten