Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 8 ] NDF08: Vincente Caballer - Spanje

    Vincente Caballer is voor vele onder ons geen onbekende meer. Deze 8e video van Nuits de Feu 2008 is de show dus van Vincente Caballer uit Spanje. Bij het bezoeken aan het terrein hoopte ik dat hij dit keer minder Singleshots zou hebben staan als in 2006.

    singleshots zijn leuk.. heel leuk.. Maar niet zoveel als Caballer in 2006 had staan.. De show die hij toen schoot werd zelfs saai na een tijd. Zoals gezegd op het eerste oog minder Singleshots. en meer bommen. Totdat we savonds de show zagen.. exact op een paar dingen uitgezonderd dezelfde opening als 2006. Erg inspiratieloos als je het mij vraagt. en je neemt de jury dan ook niet echt serieus met zo eits.

    Een vet gemiste kans om revange tenemen op 2006, en om te leren uit het verleden, zoals Parente deed. Dat deed Caballer dus niet bepaald. Dus binnen 5 minuten zat de hele boel weer pot dicht van de rook door de massa singleshots. Ik heb deze show met 3 cameras gedraait. Waar van eentje op het veld. Hierdoor kun je gelukkig veel van de show nog meekrijgen die anders achter de rook gewoon zou verdwijnen. Het levert trouwens wel de nodige spektakel op gefilmd van zo dichtbij.

    Bij deze show heb ik dus iets meer gebruik gemaakt van shots van dichtbij. Het was zeker geen slechte show op techniek. en er werden echt veel meer bommen geschoten als in 2006. Maar het had desondanks echt wel weer wat minder gemogen met de Singleshots.

    Wat ik trouwens wel leuk vond in de show was het gebruik van truenoknallers die met een razend tempo over het veld werden afgestoken. Alsmede de rode fltis effecten die mooi op muziek gingen. zoals gezegd op Techniek was er echt niks aan te merken op de show. integendeel.. Maar wel de overdaad aan singleshots..

    De show kun je *HIER* downloaden


    Bestandsnaam: NDF08 V Caballer Spain 13-6-2008
    Bestandstype:[/B] HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur:15:20
    Bestandsgrootte: 300MB
    Veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 22 juni 2008 om 01:51
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Wat ik trouwens wel leuk vond in de show was het gebruik van truenoknallers die met een razend tempo over het veld werden afgestoken.
    Hahaha moet je eens naar de films kijken van de mascaletas gaan ze tot 60 of 120Gram flash meen ik die dingen in ritme ontststeken

    zie hier https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/fi...12__medium.jpg :d



    De show zelf vind ik helemaal geweldig maar ben dan ook helemaal fan van Singel shots Als je ze maar goed gebruikt zijn ze mooi
    Gerwin

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Dit was een show waar ik me heel lang van te voren op verheugde, omdat Vicente in mijn ogen vaak super shows schiet. Met inderdaad vaak en sloot single shots waar je bang van word, and i like it.
    Maar op een locatie zoals die in Chantilly moet je niet komen met een vrachtwagen vol met single shots, want het is algemeen bekend dat de rook op die locatie heel moeilijk weg komt en dat single shots en mines heel veel rook veroorzaken. in 2006 zat de show van Vicente helemaal in de rook, en nu in 2008 helaas weer. Heel zonde want het was een prachtige show.
    Heerlijk om weer een rits lekkere grond knallers te horen gaan, al is de afstand hier eigelijk te groot voor.

    Na een kleine 10min heb ik mijn foto camera uit gezet, omdat een fatsoenlijke foto nauwelijks te nemen is met zoveel rook. En toen ben ik op m'n stoel gaan zitten en ben ik verder gaan genieten van deze technisch zéér goede show. Dood en dood zonde van de rook, dit had een hele mooie show kunnen zijn.

    Ondanks de rook, is de show mooi in beeld gebracht jack. Complimenten, ook aan Alex die op het terein stond met een camera.


    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:







    Once a pyro, always a pyro

  4. #4
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    *lacht om de zucht van Jack aan het begin*

    Ja het is weer de spanjaard die zichzelf in de kaarten laat kijken met zijn massa mines en single shots heel jammer...
    MAAR OH GRUWELIJK WAT LEKKER
    Je hebt het ondanks de rook nog redelijk goed allemaal op film gekregen enz eker met de meerdere cameras zo!

    Maar mocht het niet zo een gepruts met de rook zijn had vincente zeker een plaats in mijn top 3 verworven!
    Wat een technischh hoogstandje heeft ie hier neergezet!!!
    Single shots mines single rows treuno knallers fliters en dan ook nog van die heerlijke seconde fonteintjes echt een GEWELDIGE show als je het mij vraagt!!!!
    Wel een erg lang stuk zonder muziek maar op zich stoorde het niet eens!

    Zeker een lekkere show laat em die volgend jaar maar in Fallas schieten ofzo
    Of hier op Paleis het Loo in ieder geval minder last van de rook


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •