Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 58 van 58
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Thanks
    1.264
    2.788 waarderingen in 1.228 posts
    Na een prive nogal heftig half jaar stond Fallas even niet op de agenda,
    maar nu toch weer geboekt, weer zin in!

Wie: Palm Tree en Neef
    Wanneer: 15 t/m 21 Maart
    Waar: Hotel Villacarlos
    Vlucht: Transavia - Amsterdam
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

VWC-Lid bonzo26's schermafbeelding
    Thanks
    1.933
    2.157 waarderingen in 902 posts
    Lastig met schoolgaande kinderen, maar wil vokgend jaar een poging wagen, ook omdat we gratis in een villa net buiten Valencia kunnen verblijven (incl auto)

Vraagje: ik zie dat de meesten 13 tm 20 maart aanhouden. Wat zijn de dagen dat je in Valencia moet zijn? Ik vraag me bijvoorbeeld af of een bezoek van 15 tm 18/19 maart ook wat toevoegt.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    38.378
    18.708 waarderingen in 8.447 posts
    Elke dag daar voegt wat toe. De meesten gaan 15-20 maart, dat zijn de dagen om er te zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

4. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:

VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Thanks
    1.523
    687 waarderingen in 357 posts
    Dat voegt zeker toe. De 15e beginnen de avondshows met als afsluiting de crema de 19e.

Wij gaan langer omdat er veel meer te doen is dan alleen de vuurwerkshows.

Afgelopen jaar was de eerste keer Fallas en we hebben toen zoveel hooi op onze vork genomen dat we in de avonden vaak geen puf meer hadden (en het door de grote drukte ook ondoenlijk was om aan de andere kant van de stad te komen). We hebben alleen de Nit de L'alba op het plein meegenomen maar stonden dagelijks wel al vroeg aan het plein voor de mascleta.
    Daarna was het via fiets of zeker vanaf de 15e te voet de stad verkennen en naar de diverse wijken en Fallas kijken.
    Door het wat meer uit te smeren over meerdere dagen is het allemaal niet zo vermoeiend (hoop ik). De avondshows zijn in 2024 een must in ieder geval. Plein zal ik vaker links laten liggen en meer de wijken op gaan zoeken voor mascleta's
    I love Mines

6. Deze gebruiker waardeert Madmax voor het bericht:

VWC-Lid
    Thanks
    78
    612 waarderingen in 252 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
    Dat voegt zeker toe. De 15e beginnen de avondshows met als afsluiting de crema de 19e.

Wij gaan langer omdat er veel meer te doen is dan alleen de vuurwerkshows.

Afgelopen jaar was de eerste keer Fallas en we hebben toen zoveel hooi op onze vork genomen dat we in de avonden vaak geen puf meer hadden (en het door de grote drukte ook ondoenlijk was om aan de andere kant van de stad te komen). We hebben alleen de Nit de L'alba op het plein meegenomen maar stonden dagelijks wel al vroeg aan het plein voor de mascleta.
    Daarna was het via fiets of zeker vanaf de 15e te voet de stad verkennen en naar de diverse wijken en Fallas kijken.
    Door het wat meer uit te smeren over meerdere dagen is het allemaal niet zo vermoeiend (hoop ik). De avondshows zijn in 2024 een must in ieder geval. Plein zal ik vaker links laten liggen en meer de wijken op gaan zoeken voor mascleta's
    Beste is een fiets huren, scheelt je een hoop blaren... als je eerste keer gaat wil je alles zien, dus te veel hooi op de vork ken ik ook nog wel van de eerste keer.

Plein laat ik ook links liggen, sta niet meer voor mn plezier 2u te wachten in de drukte dus pak meestal 15e, dat is nog het meest rustig om toch die sfeer 1x mee te maken, maar dat is persoonlijk keus natuurlijk, ken ook mensen die zweren bij het plein, ik vind het zonde van mn tijd iig, verder zit ik graag aan de andere kant van turia park omdat je daar nog normaal de straat op kan, centrum is niet te doen, maar als het je eerste keer is moet je wel bloemoffer enzo meegemaakt hebben

Thanks
    1.523
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
    Beste is een fiets huren, scheelt je een hoop blaren... als je eerste keer gaat wil je alles zien, dus te veel hooi op de vork ken ik ook nog wel van de eerste keer.

Plein laat ik ook links liggen, sta niet meer voor mn plezier 2u te wachten in de drukte dus pak meestal 15e, dat is nog het meest rustig om toch die sfeer 1x mee te maken, maar dat is persoonlijk keus natuurlijk, ken ook mensen die zweren bij het plein, ik vind het zonde van mn tijd iig, verder zit ik graag aan de andere kant van turia park omdat je daar nog normaal de straat op kan, centrum is niet te doen, maar als het je eerste keer is moet je wel bloemoffer enzo meegemaakt hebben
    Zaten in het oude centrum. Fietsen was niet meer te doen vanaf de 15e. Hebben de fietsen dus ook teruggebracht naar de verhuur.
    I love Mines

VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Thanks
    129
    1.526 waarderingen in 553 posts
    Zaten in het oude centrum. Fietsen was niet meer te doen vanaf de 15e. Hebben de fietsen dus ook teruggebracht naar de verhuur.
    Bijzonder, fietsen er al jaaaaaaren door het centrum heen. Weinig problemen!

Thanks
    1.523
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Bijzonder, fietsen er al jaaaaaaren door het centrum heen. Weinig problemen!
    Lopen was al een opgave in de avonden op C/ de Xativa, dat was vooral slenteren. Het was echt onmogelijk om daar te fietsen in het weekend.
    I love Mines

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    38.378
    18.708 waarderingen in 8.447 posts
    Lopen was al een opgave in de avonden op C/ de Xativa, dat was vooral slenteren. Het was echt onmogelijk om daar te fietsen in het weekend.
    Dat is ook echt het drukste punt van heel Valencia, daar is inderdaad lastig te fietsen. Als je dat stuk voorbij bent is het over het algemeen overal goed te doen met de fiets. Helemaal in de buitenwijken waar vele shows te zien zijn.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Thanks
    1.523
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Dat is ook echt het drukste punt van heel Valencia, daar is inderdaad lastig te fietsen. Als je dat stuk voorbij bent is het over het algemeen overal goed te doen met de fiets. Helemaal in de buitenwijken waar vele shows te zien zijn.

Daar zaten wij dus (zijstraat), ook in Ruzaffa was niet te fietsen, vandaar dus dat we de fietsen teruggebracht hebben. Focus lag het eerste jaar dus ook op het plein waardoor we veel dingen gemist hebben.. Dat gaan we in 2024 anders doen.

Ik tel voor nu even af naar het weekend van 7 oktober as, gaan we even op en neer met de kinderen.
    I love Mines

VWC-Lid
    Thanks
    78
    Spreek me maar aan... geef ik je nog wat tips en trucks hahaha als je auto hebt kan je nog veel meer shows zien rond 7 okt in de omliggende dorpen

Thanks
    1.523
    Kinderen zijn er nog nooit geweest dus die willen ook de stad zien.. Het is helaas niet enkel vuurwerk wat de klok slaat in die 4 dagen
    I love Mines

VWC-Lid
    Thanks
    78
    Kinderen zijn er nog nooit geweest dus die willen ook de stad zien.. Het is helaas niet enkel vuurwerk wat de klok slaat in die 4 dagen
    Als je een fiets huurt kan je in een (mid)dag de hele stad gezien hebben, of je moet echt elk pleintje en parkje af willen gaan, dan heb je zeker 4 dagen nodig

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten