Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 95
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Thanks
    9
    1.134 waarderingen in 348 posts
    Is het ook fijn om alleen die kant op te gaan? Want ik ken weinig mensen in mijn omgeving die te porren zijn een keer naar fallas te gaan! Maar dit is wel iets wat echt een keer graag doe!
    Klapchi

VWC-Lid meester J.'s schermafbeelding
    Thanks
    145
    381 waarderingen in 132 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
    Is het ook fijn om alleen die kant op te gaan? Want ik ken weinig mensen in mijn omgeving die te porren zijn een keer naar fallas te gaan! Maar dit is wel iets wat echt een keer graag doe!
    Zit met het zelfde inderdaad, kan wel iemand meenemen maar die is het na 1 dag al beu.
    Ben zelf 1 geweest en zou nog wel eens willen gaan maar zou niet weten waar ik moet beginnen.
    The final ignition

Thanks
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meester J. Bekijk bericht
    Zit met het zelfde inderdaad, kan wel iemand meenemen maar die is het na 1 dag al beu.
    Ben zelf 1 geweest en zou nog wel eens willen gaan maar zou niet weten waar ik moet beginnen.
    Dat dus iedereen die mee zou kunnen is daar niet voor de zelfde reden als ik, Vuurwerk!
    Of mensen willen daar nu nog niet over na denken...
    Klapchi

VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Thanks
    137
    1.612 waarderingen in 576 posts
    Ik zeg, ga samen eens zitten en kijken of jullie samen kunnen gaan

VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    121
    1.275 waarderingen in 326 posts
    Ik begrijp dat het een grote stap is om te doen maar ik kan iedereen garanderen dat je best alleen die kant op kan gaan, Er zijn genoeg liefhebbers waarmee je kan optrekken.

Ondanks dat de gehele reis al geboekt is gaat het pas kriebelen na oud en nieuw bij mij.

VWC-Lid LompeBoer's schermafbeelding
    Thanks
    21
    350 waarderingen in 161 posts
    Ik moet ook echt hier eens in gaan verdiepen en dan idd toch gewoon alleen die kant op gaan.

VWC-Lid
    Thanks
    52
    10 waarderingen in 9 posts
    Mijn advies. Maak er een leuk uitje van met vrienden, die vuurwerk wel oke vinden.
    Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen behalve het vuurwerk. Eenmaal daar worden de meesten vanzelf wel enthousiast is mijn ervaring.
    Het vuurwerk is veel imposanter dan wat je op de filmpjes ziet. Dat moet je echt zelf meemaken.

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    1.126
    1.538 waarderingen in 674 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
    Ik begrijp dat het een grote stap is om te doen maar ik kan iedereen garanderen dat je best alleen die kant op kan gaan, Er zijn genoeg liefhebbers waarmee je kan optrekken.
    Volledig mee eens. Als je bij een show staat hoor je ook meer nederlands dan spaans dus je vind heel snel aansluiting.
    Ik zou er absoluut geen probleem mee hebben om alleen te gaan. Ik zou dan zelfs een Hostel boeken want dan overnacht je ook nog eens voor een appel en een ei.
    Bijvoorbeeld: https://www.booking.com/Share-Vmfbqd
    5 nachten voor nog geen 150 piek.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

9. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:

VWC-Lid
    Thanks
    10
    52 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Liefhebbers van het Valenciaanse kruit! Tijdens Las Fallas 2024 willen we weer gaan knallen bij Falla Fuencaliente-lebón met net zo’n dikke mascleta als de vorige! Hij wordt weer gemaakt en afgestoken door Pirotecnia Nadal-Martí, op 16 maart om 15:30��
    Dit kan alleen met jullie hulp en iedere donatie is welkom zodat we er samen weer wat moois van kunnen maken. Graag delen! Help jij weer mee? Check onderstaande link voor info en de doneerpagina:

Lukt me niet op de link hier te krijgen. Maar kijk even op de fb pagina van fallasfestival en maak zeker wat over als je het kunt missen.
    Bedankt voor het delen hier! En hopelijk gaan we weer net zo'n dikke show van maken als de laatste! Hoe meer donaties, hoe beter!

11. Deze gebruiker waardeert ChrisN voor het bericht:

VWC-Lid jonsdj's schermafbeelding
    Thanks
    167
    63 waarderingen in 25 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
    Voor welke reden verblijf je in gandia dan? Heb je een auto? Heb je in vlc een verblijf voor die paar dagen? Nergens is fallas zo uitbundig als in vlc. Bedenk je dat de castillo elke avond steeds later is en de drank rijkelijk vloeit dus erg handig is het niet daarna terug te rijden als dat je plan is. Afgezien van parkeren en verkeers chaos. Ik woon op ongeveer dezelfde afstand als gandia en verblijf ook in de stad omdat dit veel praktischer is
    Ouders die hebben een verblijf in Gandia. Ik heb voor valencia al huisvesting geregeld aan de Av. de la Plata vanaf de 15e. Dus alles is lekker op loop afstand.

Ik ga ook alleen, dit staat al zolang op me lijst om te doen. Ik zou in 2020 gaan had toen al geboekt alleen corona heeft dat gecanceld. Je leeft maar 1 keer dus als het kan zou ik het gewoon doen.
    Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

VWC-Lid feabal's schermafbeelding
    Thanks
    193
    392 waarderingen in 139 posts
    Langzaam begint ook Fallas weer te kriebelen! Met nog 3 maanden dan zijn we er weer!
    No Pyro ! No Party !

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    40.106
    19.512 waarderingen in 8.712 posts
    Helemaal mee eens, kriebelt hier al flink. Ziet ook steeds meer activiteiten op de fb pagina’s voorbij komen. Kijk hier echt ontzettend naar uit. Nog iets meer dan 80 dagen en we gaan weer die kant op.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Thanks
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Ik zeg, ga samen eens zitten en kijken of jullie samen kunnen gaan
    Dit is geprobeerd, maar is jammer genoeg mislukt, jammer nog Meester J!

Maar ik zelf heb wel de knoop door gehakt om alleen te gaan! Betaalbare kamer op Airbnb gevonden in Ruzafa en zit daar van 15 maart tot 20 maart!
    Klapchi

VWC-Lid meester J.'s schermafbeelding
    Thanks
    145
    381 waarderingen in 132 posts

Maar ik zelf heb wel de knoop door gehakt om alleen te gaan! Betaalbare kamer op Airbnb gevonden in Ruzafa en zit daar van 15 maart tot 20 maart!

Helaas maar waar, krijg te weinig vrije dagen in die week waardoor het niet rendabel is.
    Hopelijk heeft gupje een onvergetelijke tijd!
    En wie weet tot 2025
    The final ignition

VWC-Lid
    Thanks
    79
    626 waarderingen in 259 posts

Oeff hopelijk zit je een beetje aan de rand van de wijk, want zo druk als het dit jaar was is niet leuk meer. 30min schouder aan schouder tot de volgende kruising ging mijn echt te ver. Voor mij geen verblijf in rusaffa meer daar het in die wijk 24/7 door gaat

Kamer bij iemand in huis is prima te doen zolang ze geen hond hebben die heel de flat bij elkaar blaft als je snachts en keer thuis komt (eigen ervaring)

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten