Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 7 ] NDF8: Pyrozone - Frankrijk

    Video 7 van Nuits de Feu 2008 Dit keer het relatief onbekende Pyrozone uit Frankrijk. Wat iker van weet is dat ze rond Parijs wel relatuief veel show schieten waaronder in enkele hele grote kasteeltuinen zoals Versailles.

    De show kenmerkt zich door wat typisch frans is.. heel kunstzinnig. en af en toe onbegrijpelijk abstract. Toch is het een mooie show. Alleen begreep ik nou totaal niet waarom men een heel stuk vertikaal de diepte inzetten ten opzichte van het publiek. zo was totaal niet zichtbaar wat men aan het doen was.

    Maar goed. verder een show met ook een vette finale. En een muziek stukje (monalisa) wat voor sommige onder ons van de vriendenploeg aldaar voor de nodige hilariteit en slappe lach achteraf bezorgde.

    He kunt de show *HIER* downloaden.

    Bestandsnaam: NDF08 Pyrozone - France - 14-6-2008
    Bestandstype: HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur:14:40
    Bestandsgrootte: 262MB
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Dit vond ik één van de mindere shows van Nuits de Feu 2008, er zaten mooie themas in maar over het algemeen vond ik het maar een vreemde show.

    Op sommige momenten enkel wat kometen vanaf 1 punt geschoten, en het thema daarna heel erg breed en vol. Het kwam op mij een beetje slordig over, kan ook zijn dat er stukken zijn blijven staan natuurlijk.

    En ja, monalisa

    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:







    Once a pyro, always a pyro

  3. #3
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Bedankt RedBaron voor alle films en info betreffende Nuits de Feu. De reden dat ik niet kon gaan is bekend en daarom is het helemaal top dat ik t zo toch nog mee gekregen heb. Super.


    Ps; Onze zoon is vrijdag (de 13e) ter wereld gekomen!! Dus er is weer een vuurwerkliefhebber in wording bij, daar zorgt zijn vader wel voor haha.

  4. #4
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
    Ps; Onze zoon is vrijdag (de 13e) ter wereld gekomen!! Dus er is weer een vuurwerkliefhebber in wording bij, daar zorgt zijn vader wel voor haha.
    Wat een prachtig nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd!

    En zo te horen een zeer blijde pappa, en mamma. Als kadootje voor de geboorte van jullie Zoon, en het missen van Nuits de Feu 2008 ( alhoewel het missen van Nuits de Feu in eht niets valt bij zo iets als een geboorte van je eigen kindje) Wil ik je de DVD versie van Nuits de 2008 ( dubbel DVD) kado doen zodra ik deze klaar heb!

    Nogmaals gefeliciteerd!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •