Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 6 ] NDF08: J Couturier - Frankrijk

    De 6e video van Nuits de Feu 2008 is van het franse Jacques Couturier. Dit bedrijf heb ik al eens eerder bezig gezien op nuits de Feu. En wel in 2004, toen ging men lopen met de publieksprijs. Reden voor de organisatie om het bedrijf op de eerste avond uit de nodigen. Dit tussen de 2 andere grootheden Parente en Igual.

    Franse vuurwerkmakers staan erom bekend dat ze soms nogal eens soort van abstracte gedachtes erop na houden om een show te maken. Ook Couturier had er een kunstzinnig feestje van gemaakt. Zo stonden er metalen "bomen" in het veld. Waar men candle bundeltjes op gemonteerd had.

    Maar ook stonden er balonnen klaar. Waar men zilver fonteinen op gemonteerd had. Deze vlogen tijdens een rustig moment in de show weg. Een erg fraai gezicht! De show kenmerkte zich verder als zeer kleurrijk! En een prachtige finale waarin het effect Peony met palmpistil kennelijk centraal stond. Een effect wat ook ik erg mooi vind.

    Je kunt de show *HIER* downloaden.

    Bestandsnaam: NDF08 J Couturier - France 12-6-2008
    Bestandstype:
    HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur:16:39
    Bestandsgrootte: 339MB

    Veel kijkplezier!!
    Laatst gewijzigd door Firespree; 21 juni 2008 om 08:30
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Dit was een heerlijke show, naar mijn mening de beste van die avond. Erg mooie themas met mines en singleshots. Onwijs veel kleur in de show, dat zie ik persoonlijk liever als een show met veel goud of wit. Een goud of wit thema is prachtig maar 2 van die themas in een show vind ik zat, doe mij maar kleurrijke themas

    De balonnen die met een silver staart omhoog vlogen waren erg gaaf inderdaad, nog nergens eerder gezien.

    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:







    Once a pyro, always a pyro

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prachtige show is dit.Verdient een hoog cijfer.
    Een perfecte opbouw in diverse thema,s, het Frans gesprokene draagt zeker bij tot de sfeer, ook al snap ik er geen woord van.
    De muziek is goed, mooi en vrolijk.
    En het vuurwerk kent vele schoonheden. Reeds gemoreerd, het stuk tussen minuut 10.00 en 11.30 met de zilveren balloon,s gevolgd door de falling leave,s in combi met de prachtig begeleidende muziek op de achtergrond is een lust voor het oog.
    Ook mooi zijn de Italiaanse bommen en de gouden wall,s.
    Topper deze show.

    En bedankt voor de beelden

    Kruitsnuiver: prachtige foto,s man.
    Laatst gewijzigd door moontan; 20 juni 2008 om 22:47

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •