Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 5 ] NDF08: Pirotecnia Igual - Spanje

    Het 5e vuurwerk op video wil ik alweer aan jullie laten zien. En dit keer is dat het Spaanse Pirotecnia Igual! Wereldberoemd om zijn goud effecten zoals Kamuro. Zeg je Igual dan zeg je Kamuro! Ik heb ze al gezien in 2004 op nuits de Feu. En ook in 2008 mochten ze hun opwachten weer maken.

    Deze show is doorspekt met film muziek en hedendaagse popmuziek. En was goed op muziek geschoten. Het publiek beloonden Igual met de publieksprijs deze avond. En terecht!

    je kunt de show *HIER* downloaden.

    Bestandsnaam: NDF08 Spain Pyrotecnia Igual 12-6-2008
    Bestandstype:
    HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur:15:38
    Bestandsgrootte: 332MB

    Veel kijkplezier weer!
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 19 juni 2008 om 23:25
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Ik vond de show vn Igual één van de minste die avond, dit omdat het naar mijn mening te rommelig geschoten werd. Van alles door elkaar op sommige momenten.

    Aan de andere kant zitten er ook weer prachtige thema's in, en de mines in de hoge steigers die als het waren omhoog klimmen en helemaal bovenaan aan fluit salvo geven waren helemaal gaaf.


    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:







    Once a pyro, always a pyro

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •