Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Thanks
    88

Subforum voor Riakeo?

Beste mods,

Is het mogelijk om een subforum aan te maken voor Riakeo in Buitenlands vuurwerk --> Siervuurwerk (consumenten)? Er zijn inmiddels genoeg mooie producten om toe te voegen.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

2. The Following 2 Users Say Thank You to Knettermans For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    249
    Ik heb een Modje, ook al een pm gestuurd om 4 andere merken een subforum te krijgen om ze te vullen

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Is het echt meer dan waard. Er zit zoveel moois en ook wel unieks tussen, als de samples zich goed doorvertalen naar eindproduct....Dan hebben we hier toch we niveau Albert/Argento te pakken. Funke schat ik nog steeds wat hoger in als het om grote compounds gaat.

VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Thanks
    88
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    Is het echt meer dan waard. Er zit zoveel moois en ook wel unieks tussen, als de samples zich goed doorvertalen naar eindproduct....Dan hebben we hier toch we niveau Albert/Argento te pakken. Funke schat ik nog steeds wat hoger in als het om grote compounds gaat.
    Ik heb afgelopen jaar een box gehad om eens te proberen, een klein nadeel was dat de cakes niet verbonden waren maar de uitwerking was meer dan prima en ik heb dan ook niet het idee dat de filmpjes van opgepompte boxen zijn.

Intussen is er een mooi assortiment van Riakeo en de kans dat ik er meer van ga kopen is groot.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Apart is wel dat ik twee dingen lees. Aan de ene kant dat Zena volgens sommigen de hele reeks gaat voeren van Riakeo. En Riakeo die me op de vraag of ze in NL gaan leveren naar Duitsland verwijzen??

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Als dit ook in Belgie de prijzen zijn, dan is het wel behoorlijk duur. Maar we weten van de andere merken nog niet wat de prijzen zijn natuurlijk.

https://shop.roeder-feuerwerk.de/search?sSearch=Riakeo

Regels voor berichten