Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts

    [positief] Bart: Mijn wens is heel veel vuurwerk in een vuurwerkshow! (Make-A-Wish)

    Mijn wens is heel veel vuurwerk afsteken in een vuurwerkshow

    - Bart
    - 13 jaar
    - Ernstige hartaandoening

    Waarom is dit je liefste wens?
    Ik ben dol op vuurwerk en vind het ook super vet om daar iets gaafs mee te maken Doe het nu met cat. 1 maar zou het zo cool vinden om het groot te doen

    Waar word je blij van?
    Ik word blij van Voetballen , Feijenoord, Formule 1 ,Vlogs kijken Vakantie en vuurwerk afsteken

    Ik werd om 9uur opgehaald een een hele gave limousine en we reden toen naar een vuurwerkloods waar ik een rondleiding kreeg. Ook ben ik heel veel over vuurwerk te weten te komen Ik kreeg daar ook een heerlijke taart.
    Ik heb van de mannen van Caffero zelfs een mega grote tas gehad vol met vuurwerk en ook nog een trui,muts,pet en een zitzak Hierna zijn we naar een restaurant gereden waar ik sushi heb gegeten ook mocht ik nog in een hele gave porsche gereden ook mijn vader en zus mochten een rondje mee.
    Hierna zijn we naar Duinrell gereden waar ik de vuurwerkshow in elkaar mocht zetten met 2 hele coole gasten Om 20uur begon de show die ik zelf gestart hebt en verder ook geregeld hebt met een beetje hulp natuurlijk
    Na de show zijn we nog naar de Mac geweest
    Het was een waanzinnige dag We hadden ook veel bekijks met de limousine dat vond mijn moeder echt heel leuk
    Lieve mensen van Make a Wish bedankt voor de onvergetelijke dag


    Bron: Make-A-Wish Nederland & Make-A-Wish Facebook

  2. Deze 6 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Dit is Bart enorm gegund! Ik weet uit persoonlijke ervaring hoe belangrijk zo'n wensdag is als kind en in speciale gevallen ook grote invloed heeft op je volwassen leven. Tof dat Caffero hier mooi bij geholpen heeft om Bart zijn grootste wens in vervulling te laten gaan.

    Wie weet gaan we Bart op een dag mogen verwelkomen op het mooiste vuurwerk forum!

  4. Deze 3 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Wat een leuk bericht om te lezen. Mooi dat zijn wens is uitgekomen door Caffero het mogelijk heeft gemaakt en dat er een topdag van is gemaakt met pure verwennerij.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •