Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO 1 ] NDF08: Pyrovision - Oostenrijk\Austria

    Zo de eerste video voor Nuits de Feu 2008 die ik jullie graag wil laten zien is de video van Pyrovision, de winnende show. De show die uit blonk in creativiteit! We hebben de show met 3 cameras gedraait, waar van eentje op het schietveld zelf!

    De show kun je *HIER* downloaden

    Bestandsnaam: NDF08 Austria Pyrovision 13-6-2008
    Bestandstype: HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
    Tijdsduur:16:10
    Bestandsgrootte: 320MB

    Veel kijk plezier!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 19 juni 2008 om 07:59
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Eerste reactie....
    GEWELDIG!!!!
    Kan nog niet zeggen terechte winaar aangezien ik de rest niet gezien heb maar potentieel genoeg!!

    To be continued met uitgebreide review!!!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb de film van PyroVision nu 2x bekeken.
    Vind hem fenomenaal.
    Het begin is nogal extravagant, beetje Pink Floyd achtig met het geluid van snurkende mensen.
    Het nummer van Ennio Morricone klinkt wat bekender in de oren.
    Maar het vuurwerk dan, schitterend die kleurenthema,s.
    De opbouw vind ik zo mooi in deze show, je voelt en ziet waar het naar toe gaat.
    Mooiste stuk vind ik tussen de 9 en 12e minuut, zo mooi die hoeveelheid en mooie kleuren. De finale is super, waardig afscheid van de show.
    Bedankt voor het delen.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Caserta
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik heb me best gedaan om van het schietterein zelf te filmen en een paar prachtige momenten in beeld te brengen, vond het erg leuk om naast de Pyrotechnici te staan als ze op het knopje drukken de beelden liegen er dan niet om, super movie Jack!

    En Pyrovision is een top bedrijf erg aardig, en altijd open voor een praatje tenminste niet zo arrogant als die italianen zoals Antonio Parente

    Mijn volledige verslag komt morgen, ben nu te moe heb nog aardig wat slaap uurtjes in te halen van NDF.


  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Philippines
    Berichten
    87
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    What a great show!! very original....... went over my expectation for pyrovision!! hehehe maybe they'll have a better show in montreal!! .... i liked the beginning as people said earlier hehe!! very good humor in a display.. gets you in a perfect mood to watch the whole display. Maybe the finale could have been bigger ;)! Great show!! I wish you also captured all displays from the first night.. hahaha!

    Btw. Camera transitions of pyroworld is getting better

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Ik heb natuurlijk de rest nog niet in het groot gezien als alleen live via de site die Fred had gepost, maar....
    Mijn smaak is het niet.
    Ik vond het langdradig en na 10 min begon er eindelik eens wat te gebeuren.
    Kan nou niet zeggen met de live beelden in me achterhoofd dat hun winnaar mochten worden.
    Ik heb beter gezien namelijk.
    Ik wacht rustig de rest af.
    Groetjes Giron
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
    Ik vond het langdradig en na 10 min begon er eindelik eens wat te gebeuren.
    Kan nou niet zeggen met de live beelden in me achterhoofd dat hun winnaar mochten worden.
    Ik heb beter gezien namelijk.

    Groetjes Giron
    Ik heb alle shows gezien in Chantilly en ik vind dat Pyrovision een erg goede show heeft geschoten en een onterechte winnaar is het zeker niet.
    Er zaten erg orginele stukken in, zoals het gesnurk met gefluit in het begin.

    Maar zelf vond ik de shows van Macedo's en Jupiter beter, beide geschoten op de laatste avond.


    @ Redbaron:

    De beelden zien er weer super uit, leuk om het nog eens terug te zien. Mooie beelden ook vanaf het schiet terein en van het schietsysteem.

    Ik kijk uit naar de rest van de beelden
    Once a pyro, always a pyro

  8. #8
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reflectionsofearth Bekijk bericht
    What a great show!! very original....... went over my expectation for pyrovision!! hehehe maybe they'll have a better show in montreal!! .... i liked the beginning as people said earlier hehe!! very good humor in a display.. gets you in a perfect mood to watch the whole display. Maybe the finale could have been bigger ;)! Great show!! I wish you also captured all displays from the first night.. hahaha!

    Btw. Camera transitions of pyroworld is getting better
    Hey Reflections,

    thx for the compliments of my editing for the videos. It cost me a lot of time to make a good video. i always trying to make the viewer part of my point of expirience of the show. So for example if i see some gerbs\fountains going of far away, i will try to zoom with a second camera, and insert the shot of it in the video.

    Mostly all of the bigger shows, i record it with 2, or 3 cams. The shows of nuits de feu are recorded with 3 cameras. One of them was on the firing area, offcourse with some fine permission of the organisation. That resulted in some very spectacular shots from the firing area.

    I record all of the Shows of Nuits de Feu, so dont worry in the next couple of days all of the shows will be available here on the forums, and on my website! Next show that will be available is the show from Portugal shooted by Macedo's

    That was also a very good show! they shooted very wide. sometimes they shooted so wide with shells, i failed to get it captured in one shot hahahaha.

    so stay tuned!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht


    @ Redbaron:

    De beelden zien er weer super uit, leuk om het nog eens terug te zien. Mooie beelden ook vanaf het schiet terein en van het schietsysteem.

    Ik kijk uit naar de rest van de beelden
    Thx komt nog veel meer aan hehehe. Ja Alexander heeft een mooie klus afgeleverd door zn leven te wagen op het schietterrein hehehehehehe
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 17 juni 2008 om 04:46
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #9
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    mooi gefilmed!

    Volgende x als ik erheen ga moet ik toch echt mn frans es gaan bijschroeven! Verstond er geen bal van! Had ook helemaal geen idee wie er aan et schieten was!

    ik wacht met smart op de rest van de filmpies!

  10. #10
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
    Maar zelf vond ik de shows van Macedo's en Jupiter beter, beide geschoten op de laatste avond.
    Ja vond ik ook.
    De zaterdag shows waren op 1 na allemaal mooier dan die van de vrijdag.
    Vooral de nr 2 van de zaterdag was voor mij de winnaar!
    Wat een finale, nog nooit zo'n gevulde lucht gezien. En een lekkere rits salutes hehe.

    Volgende x als ik erheen ga moet ik toch echt mn frans es gaan bijschroeven! Verstond er geen bal van! Had ook helemaal geen idee wie er aan et schieten was!
    Jep, same here.
    Was nauwelijks te volgen.
    Ik lette wel op of ik de namen hoorde, maar kon er niets uit op maken helaas.
    De applause-o-meter op het einde zei me dus nog niks... weet nu pas wie de winnaar geworden is

  11. #11
    Banned
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Berichten
    423
    Thanks
    236
    510 waarderingen in 194 posts
    goede film heren. ben er zelf alle drie de dagen bij geweest, en dit was voor mij de nummer 3. maar wat een verschil of je de show zo terug ziet, of dat je er live bij bent zeg als je er niet bij bent geweest, doen de beelden de show geen goed vind ik.
    neemt niet weg dat, de film zelf van goede kwaliteit is, en ik het ook erg leuk vind om beelden vanuit het schietveld er tussen te zien. top !!

  12. #12
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Pyrovision was voor mij de winnaar. Het gaat er niet om hoeveel je schiet maar wát je schiet. Pyrovision heeft de opgelegde regels van NDF heel creatief uitgebeeld in hun show en hiermee hebben ze de jury overtuigt.

    Massedos en jupiter hebben ook een goede show geschoten echter hebben zij denk ik punten verloren op het niet precies volgens van het opgelegde "script"

    Het is vast een close-call geweest tussen de deelnemers maar nog steeds staat voor mij vast dat pyrovision een terechte winaar is. Sterker nog ze hebben alle 3 prijzen in de wacht gesleept. Ik zou zeggen, doe dat maar eens na !

    Hiermee bewijst Pyrovison eens dat het niet de quantiteit maar de kwaliteit is wat uiteindelijk telt.
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  13. #13
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackBaron Bekijk bericht
    Pyrovision was voor mij de winnaar. Het gaat er niet om hoeveel je schiet maar wát je schiet. Pyrovision heeft de opgelegde regels van NDF heel creatief uitgebeeld in hun show en hiermee hebben ze de jury overtuigt.

    Massedos en jupiter hebben ook een goede show geschoten echter hebben zij denk ik punten verloren op het niet precies volgens van het opgelegde "script"
    Ze zijn er zeker creatief mee omgesprongen.
    Inderdaad een prachtige show, met veel elementen en zeer goed op de muziekstukken afgestemd qua sfeer en ritmes. Persoonlijk vond ik alleen een paar stukken te rustig, tegen het stilvallen aan met alleen die Franse stem. Dat hadden o.a. Jupiter en Macedo iets mooier/beter voor elkaar op de zaterdag vond ik persoonlijk.
    De algehele beleving kan ook aan m'n eigen gemoedstoestand gelegen hebben, vrijdag was het haast haast haast bij ons en op zaterdag juist heerlijk relaxt

    @ infinity: dat valt mij ook op... het overweldigende, de kleuren, het geluid; hoe goed de film ook is, het benadert de werkelijkheid niet genoeg om het effect van de show(s) over te brengen (hetgeen opzich niet heel vreemd is)

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Hier een paar foto's van deze show, en de rest van de foto's kan je *hier* bekijken:







    Once a pyro, always a pyro

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.896
    Thanks
    401
    439 waarderingen in 202 posts
    Mooie foto's! en de film is ook top, echt gaaf om te zien

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •