Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Düren] Anna Kermis - 4 aug 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Düren] Anna Kermis - 4 aug 2023

    Land: Duitsland
    Stad/dorp: Düren
    Locatie: Annakirmes Düren, Duitsland
    Datum: Vrijdag 4 augustus 2023
    Tijdstip: 22:00/22:30 uur
    Schietbedrijf: Steffes Ollig
    Max. kaliber: Onbekend
    Bijzonderheden: Ramshow met veel liefhebbers zoals YorickT

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Scherm­afbeelding 2023-02-22 om 10.23.14.jpg
Vertoningen:1
Grootte:623,8 KB
ID:	1617104
    Rood = locatie vuurwerk
    Blauw = kijk locatie voor veel liefhebbers
    Geel = Kermis

    Bron: Vuurwerkklok & Gemeente Düren

    #2
    Vorig jaar voor het eerst in jaren deze vuurwerkshow niet bezocht. Voor nu staat ie weer in de agenda. Gezellig wat pilsemannetjes drinken met andere liefhebbers en een ramshow kijken.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
      Vorig jaar voor het eerst in jaren deze vuurwerkshow niet bezocht. Voor nu staat ie weer in de agenda. Gezellig wat pilsemannetjes drinken met andere liefhebbers en een ramshow kijken.
      Vorig jaar voor het eerst sinds jaren deze show wel weer bezocht.
      Los van dat ik de datum niet kan dit jaar zou ik er niet meer ver voor rijden. Vond het toch behoorlijk tegenvallen de laatste keer.
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
        Vorig jaar voor het eerst sinds jaren deze show wel weer bezocht.
        Los van dat ik de datum niet kan dit jaar zou ik er niet meer ver voor rijden. Vond het toch behoorlijk tegenvallen de laatste keer.
        Hmm echt? Dat is zonde zeg. Voor mij is het nog geen half uurtje rijden dus dat is wel echt te overzien. Voor de liefhebbers die van verder moeten komen is dat natuurlijk twijfelachtiger dan.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
          Hmm echt? Dat is zonde zeg. Voor mij is het nog geen half uurtje rijden dus dat is wel echt te overzien. Voor de liefhebbers die van verder moeten komen is dat natuurlijk twijfelachtiger dan.
          Voor een half uur rijden zou zelf ook zeker nog gaan!
          Maar voor mij is het 2 uur en 40 minuten, dat vond ik het eerder nog wel waard maar nu niet meer.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            Idem wat Stefan zegt. Het blijft elk jaar echt een lekkere show en ik ga vaker in het jaar naar Duitsland of Belgie voor vuurwerkshows maar voor mij is het zelfs ruim 3 uur enkele rit.. Dat gaat veel te ver voor zo'n show als deze. Het is dus ook maar waar je woont natuurlijk en dan kan je zelf de overweging maken of je zoiets het waard vind. Een half uur is sowieso een no brainer. Maar als je er nooit bent geweest moet je het gewoon een keer doen want het is een beetje kwaliteits shells kijken op een leuke afstand, maak er des noods een ( half ) dagje van! Al valt het wel altijd op een vrijdag dus dat helpt ook niet echt mee.

            Comment


              #7
              Jaren geleden voor het laatst geweest, prima show gezien toen. Maar enkele rit is dik 2.5 uur, vind ik tog net te ver. Mocht je in de buurt wonen dan zeker gaan.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Blijft een mooie show altijd voor mij 2u rijden

                Comment

                Working...
                X