Thanks
    982 waarderingen in 477 posts

Alien [Nieuw 2022/2023]

Artikelnummer: TB414
    Artikelnaam: Alien
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: gram
    Aantal Schoten: 260 schoten
    Effectomschrijving: Gold willow to red green blue wiyh time rain, Brocade with red green blue, Red lemon purple with white strobe, Sky blue with silver chrys, Crackling mine with red coconut tail, Crackling mine with green coconut tail, Crackling mine with yellow coconut tail, Crackling mine with blue coconut tail, Silver willow with blue purple lemon with sea blue, Red/green/blue coconut with gold strobe, Re/green/blue coconut with silver chrys, Red green mine silver crackling coconut tail, blue mine to gold brocade crown, Red with silvery chrys mine to brocade, Gold strobe tail with red tip, Gold strobe tail with red tip, Gold strobe tail with blue tip, Red green mine to red green silver chrys waterfall, Red green strobe gold chrys mine to red green with gold chrys, Crackling coconut silver chrys, Purple with white strobe, Brocade cro n with sea blue/purple lemon with white strobe, White strobe mine red coconut tail red/green coconut, Blue lemon purple with red strobe, Gold willow with red blue, Purple lemon with gold chrys, Red green mine to red green coconut, Red green mine to time rain tail,, Red green mine to red green brocade, Red green time rain mine to red green time rain
    Tube diameter: 20/25/30 mm
    Kartoninhoud:
    Tijdsduur: 165sec
    Stijghoogte:
    Adviesprijs:

Naam: Alien.png
Bekeken: 105
Grootte: 167,8 KB

Wij danken tropic feuerwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Thanks
    652 waarderingen in 422 posts
    tja ik vind hem moeilijk te beoordelen. want los van de afwisseling vind ik hem net wat te traag om hem echt goed te vinden. Tempo kan in mijn ogen best een tikje hoger.
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

Regels voor berichten